Don't Starve: The Musical

  • Publicat pe Acum 11 luni

    Random EncountersRandom Encounters

    Durată: 2:24

    Together with his wits and courage, Don't Starve's hero braves his own live-action musical number!
    iTunes ► itunes.apple.com/us/album/dont-starve-the-musical/1333601237?i=1333601250&app=itunes
    ===
    GET RANDOM ENCOUNTERS GEAR!
    teespring.com/stores/random-encounters
    LYRICS
    Everywhere I go, I’m starving.
    I’m froze to the bone!
    Now I’m stranded here,
    and have this fear
    I’m never going home!
    Better go build a fire,
    cause nightfall is nigh!
    Gonna grab some sticks, a bit of grass,
    then tie a torch and light it fast!
    I’m not in the mood to die!
    Gotta go fill up my belly!
    The hunger is real!
    Not a thing in sight
    to grab and bite
    and swallow like a meal!
    What can go inside my tummy
    to stave off the pain?
    Maybe goop or roots or leaves or weeds
    or berries, fruit or toasted seeds
    or some kind of monster brain!
    Everything around here’s scary!
    The shadows! The sounds!
    Every creature is a screecher,
    and there’s something underground…
    Everything is out to kill me!
    That Deerclops! The trees!
    Every bug-eyed bird and freaky frog,
    Each murd’rous Merm and deadly dog.
    Don't starve on me, Wilson, please!

    funny  comedy  video game  gaming  gamer  music  song  singing  aj pinkerton  peter srinivasan  

Pikaplayer Productions
Pikaplayer Productions

Don’t starve together ????

Acum 5 Zile
kuvanje sa davidom /cooking with david
kuvanje sa davidom /cooking with david

Gg

Acum 8 Zile
8-bit gamer plays
8-bit gamer plays

All scrubs United 😱

Acum 11 Zile
SPR PLAY
SPR PLAY

I'm fron Brazil

Acum 13 Zile
SPR PLAY
SPR PLAY

Makes a musical of gear of war

Acum 13 Zile
xi0o OnYoutube
xi0o OnYoutube

I'm gonna go eat soon but idk if my parent is cooking and then I see this video..

Acum 19 Zile
Tik Tak Tekno!
Tik Tak Tekno!

0:18 free replay

Acum 24 Zile
Ley
Ley

hoooray!

Acum 25 Zile
Phuong Van
Phuong Van

i literally was watching this when a KOHL'S CASH ad popped up with him in it...

Acum 25 Zile
Kick Saunders
Kick Saunders

Fake! Samwise gamgee isn't in Don't starve!

Acum 26 Zile
saliorjuniper aj
saliorjuniper aj

The longest I could survive is 12 days

Acum 26 Zile
Odin Hasby
Odin Hasby

You survived 3 days yeah well I couldn’t even get past 1 day

Acum 27 Zile
Cheng-Hui Chien
Cheng-Hui Chien

Fishery and her sister i am making potatos for the same place

Acum lună
REAPER THEBEAR
REAPER THEBEAR

Haha amazing

Acum lună
Emily Hintersehr
Emily Hintersehr

ARE YOU REALLY IN THE WOODS

Acum lună
Kids in the Kitchen
Kids in the Kitchen

Me when I die in don’t starve:

Acum lună
assasin 303
assasin 303

Pls do a dont starve shipwrecked musical like If you agree

Acum lună
veniz de claro
veniz de claro

beard at 1:03

Acum lună
ItsMichael TheMoose
ItsMichael TheMoose

I saw some thing at 3:27

Acum lună
Asia Power
Asia Power

U look like gaston aj! XD

Acum lună
Shark Awe8.9
Shark Awe8.9

Click me plz I have 17 subscribers 😥

Acum lună
Ryan Zamani1
Ryan Zamani1

😀

Acum lună
Gamerpros
Gamerpros

Who came here from dantdm

Acum lună
kate the weeaboo
kate the weeaboo

My highest record is 5 days BTW 2018?

Acum lună
kate the weeaboo
kate the weeaboo

Just realised that you said "GET GOOD SCRUB" and at the end the woddie guy said that XD (I can't spell)

Acum lună
kate the weeaboo
kate the weeaboo

Wow XD

Acum lună
Mask DeMask
Mask DeMask

+kate the weeaboo Nah... a mosquito killed me XD

Acum lună
kate the weeaboo
kate the weeaboo

+Mask DeMask wow.... XD you seem like cool person

Acum lună
Mask DeMask
Mask DeMask

Mine is 119. GET GOOD SCRUB!!

Acum lună
kitty cake321
kitty cake321

I love starve

Acum lună
kitty cake321
kitty cake321

Yay it's here

Acum lună
kitty cake321
kitty cake321

Yay

Acum lună
Rex Peel
Rex Peel

Yuri is like the only normal one

Acum lună
mo mo
mo mo

Wilson kill ×_×

Acum lună
John Lawson
John Lawson

Do a goosebumps song

Acum lună
bobbie-jo laurans
bobbie-jo laurans

I love your shirt when you walk in the room SENPAI NOTICE MEEE!!

Acum lună
Gemma Bostik
Gemma Bostik

Hey! My dad is one of the creators of this game his name is: Charles Michel John bostik! You should look in the credits Because one of the makers is Charles Michel John bostik!

Acum lună
Vanessa
Vanessa

horror songs and I don’t think you # oh ok so you have to get a better no more game than

Acum lună
Noob Gaming
Noob Gaming

Skip to song 0:18

Acum lună
Noob Gaming
Noob Gaming

Skip intro 0:02

Acum lună
G Gaming
G Gaming

This was 9 months ago...why’s it telling me now. I still love your videos

Acum lună
Wednesday The Hexenbiest
Wednesday The Hexenbiest

I wish they used props for the monsters....

Acum lună
Margaret Craig
Margaret Craig

Your video’s are the best it’s like I watch it for 99 day’s Your video’s are just so good

Acum lună
Brady Tuke
Brady Tuke

Is this a game?

Acum lună
XPortalX
XPortalX

I tought this was mc XD

Acum 2 luni
Matthew the Animator
Matthew the Animator

*dont hungry*

Acum 2 luni
Deumo
Deumo

This is the worst musical from Random Encounters i ever seen ! Why you , Random Encounters , make a better musical ?

Acum 2 luni
Flamming Games
Flamming Games

Any don't starve player's first playthrough of dont starve ever

Acum 2 luni
Flufftales
Flufftales

I have this game it’s hard 😕

Acum 2 luni
Orogam 21
Orogam 21

This is awesome

Acum 2 luni
Lol Dolls Suprise
Lol Dolls Suprise

Subscribe button doesnt starve.

Acum 2 luni
FroggosAndMore
FroggosAndMore

Omg I played this once.... when I got killed I screamed. Yay

Acum 2 luni
Jack Mumford
Jack Mumford

Add one free plese

Acum 2 luni
Soma Jeviczki
Soma Jeviczki

Notice me, sempai!

Acum 2 luni
Roberto Abreu
Roberto Abreu

No, this is Patrick

Acum 2 luni
mo mo
mo mo

Like

Acum 2 luni
mo mo
mo mo

I Am Raussia

Acum 2 luni
SavvyLPSFreak
SavvyLPSFreak

HES SOOOO HOT AND HIS VOICE IS HOT TOO!!!!!!!!! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!💖💝💝💖💖❤️❤️😘😘😍😍😍😂😂😂💗💗💗💝❤️💖💝😘😘💝💖💖💗💖💝❤️❤️😍😘😂😂

Acum 2 luni
Erci Awesome
Erci Awesome

I’m starving XD

Acum 2 luni
Denis Yanchelik
Denis Yanchelik

1:46 It’s true!!

Acum 2 luni
nicholas wagh
nicholas wagh

G E T G O O D S K R U B

Acum 3 luni
danko Markovic
danko Markovic

Plese limbo song

Acum 3 luni
SkyGod Studios
SkyGod Studios

1:39 i like your Kirby on the shelf

Acum 3 luni
олеся бабочкина
олеся бабочкина

wow its cool! 1:35 you have got a good t-shirt ;)

Acum 3 luni
jvjc mail
jvjc mail

Aj has senpai notice me

Acum 3 luni
Такса Лядова
Такса Лядова

Я так долго ждала это видео и вот оно!спасибо огромное вам!

Acum 3 luni
jose lopez v.
jose lopez v.

Not that bad

Acum 3 luni
Internet Dude
Internet Dude

Ok this is cringey and did you even try to edit the monsters in?

Acum 3 luni
ark logic
ark logic

you look like frodo 😂

Acum 3 luni
Lazar Dobosi
Lazar Dobosi

GET GUD scrub

Acum 3 luni
One Big Boi
One Big Boi

Music's gud but animation... not so

Acum 3 luni
Ur Worst nightmare
Ur Worst nightmare

innocent cleetus

Acum 3 luni
mark robloxYT
mark robloxYT

except the shipwrecked characters

Acum 3 luni
mark robloxYT
mark robloxYT

Random Encounters you forgot that Don't Starve Together has been released and all of the playable characters in the game is in the game

Acum 3 luni
Preptato
Preptato

i want m O R E maybe do dont starve together? like, you could do wilson, willow, and wigfrid?

Acum 3 luni
Matlafous Cz
Matlafous Cz

Nice video like

Acum 3 luni
X elepa_264 D
X elepa_264 D

Skyrim the musical please

Acum 3 luni
Vfox909 909
Vfox909 909

Many next time play with woddie he looks like he has it good

Acum 3 luni
IncredibleThanos
IncredibleThanos

Don't starve, grab a snickers,XD.

Acum 3 luni
TobySenpai
TobySenpai

senpai notice me

Acum 3 luni
TobySenpai
TobySenpai

Good work!

Acum 3 luni
Olivia H
Olivia H

1:04 #BEARDSIGHTING

Acum 3 luni
pkslider725
pkslider725

"I can't survive more than 3 days..." Relateable.

Acum 3 luni
Link-n-Allie
Link-n-Allie

1:50 me when my friends are new to the game

Acum 3 luni
leonardo fan 5
leonardo fan 5

The song is great

Acum 3 luni
Rares Ridel
Rares Ridel

Minecraft the musical

Acum 3 luni
The Unkown
The Unkown

Kto z polski? Ja przetrwałam około 170 dni wigfrid

Acum 3 luni
Briella Gacha
Briella Gacha

YUMMY BARK

Acum 3 luni
Link-n-Allie
Link-n-Allie

Git good scrub

Acum 4 luni
Assassin 272
Assassin 272

Sounds familiar... How did that Slenderman musical go like again?

Acum 4 luni
Lukas Novella
Lukas Novella

*Seemd Legit* I forgot to prepare for winter, so now the hounds are coming and I’m low on food

Acum 4 luni
Evie Potter
Evie Potter

Omg soooo cool 😎

Acum 4 luni
dragon master
dragon master

How did those leaves taste AJ ??? XD

Acum 4 luni
Blue Pearl The Memelord
Blue Pearl The Memelord

GIT GUD SCRUB

Acum 4 luni
Ryan acosta
Ryan acosta

Make a video of gravity falls

Acum 4 luni
Liz V
Liz V

Wow #editingskills cool editing

Acum 4 luni
Kim Hong
Kim Hong

Pls do identity v song

Acum 4 luni
Ken’s Diary
Ken’s Diary

*G E T G O O D S C R U B!*

Acum 4 luni
Craig Parry
Craig Parry

Jvxzden ffcx

Acum 4 luni
Drawing w/Yuri
Drawing w/Yuri

Beard at 1:03

Acum 4 luni
Jonney Palmer
Jonney Palmer

1:38 Omg this is exactly how I feel when I die playing the game

Acum 4 luni
Sophie Valentine
Sophie Valentine

Sorry

Acum 4 luni
Monique Barboza
Monique Barboza

How can the grass move or leaths

Acum 4 luni
Avery Holloway
Avery Holloway

This is so catchy

Acum 4 luni
Liv's Videos
Liv's Videos

At the end why were u wearing the senphi notice me shirt

Acum 4 luni

următor