De ce nu există DUMNEZEU?

  • Publicat pe Acum an

    CuriosityLandCuriosityLand

    Durată: 7:35

    Despre Dumnezeu, biserica, Iisus, si societatea in care traim.
    Exista Dumnezeu intr-o societate care il respinge?

    #suntCurios
    contact: curiosityland@gmail.com
    for business: hello@trendinginfluencers.com
    ------------------------------------------------------------------
    Proiectul CuriosityLand a luat nastere in 2011, cand Tibi - un tanar din Suceava pasionat de Stiinta, Psihologie si Cultura - si cu un interes deosebit pentru cunoastere, a hotarat sa deschida canalul CuriosityLand pe , din simpla dorinta de a-si impartasi cunostintele acumulate in timp, cu alti tineri (si nu numai) curiosi din Romania, si de a descoperi lucruri noi impreuna cu acestia. Succesul proiectului se datoreaza atat statutului de noutate la nivel local al acestui format, CuriosityLand fiind printre primele canale bazate pe continut educativ din Romania, ( chiar primul care furnizeaza un flux constant de continut de calitate de acest tip), dar si datorita comunitatii extraordinare de “Curiosi” care au sustinut inca de la bun inceput canalul.

CuriosityLand
CuriosityLand

Uitati-va la tot videoclipul sa intelegi daca eu cred sau nu in Dumnezeu :))

Acum an
SixStringsCovers
SixStringsCovers

+Diana Vlad Eu m-am referit ca trebuie sa ne documentam singuri din Biblie nu din ce spun oamenii si sa ne luam dupa altii si sa urma spiritul de turma. Biserica ortodoxa merge mult pe traditie si religiozitate decat pe relatia personala cu Dumnezeu. M-am intalnit intre timp cu Tibi intr-o tabara si mi-a confirmat personal de ce confesiune e. Daca nu esti mantuit si ai doar credinta nu ai facut nimic. Scrie si in Bible ca si dracii cred si se infioara. Eu cred ca majoritatea dintre noi la un moment dat in viata isi va da seama daca a facut alegerea buna sau nu in religia in care e,doar ca pentru unii s-ar putea sa fie prea tarziu. De asta si Domnul spune sa ne pocaim pana se zice astazi.

Acum 5 luni
Diana Vlad
Diana Vlad

+SixStringsCovers In biserica ortodoxa nu se vorbeste nimic impotriva Bibliei. ,,Unde sunt 2-3 adunati in numele Meu, sunt si Eu in mijlocul lor''. Nu scrie nicaieri sa ne documentam singuri.

Acum 5 luni
Matteo dragonul
Matteo dragonul

CuriosityLand eu cred

Acum 8 luni
NIKY HINDI
NIKY HINDI

Felicitări omule drag, așa este! tot ce ai spus este adevărat și frumos expus.Mergi mai departe împărtășind din experiența și convingerile tale.Tu o faci prin explicații , eu prin muzica și câteodată prin sfaturi .Doar așa putem să ajutăm.si pe alții să înțeleagă un punct de vedere al.noastru care poate este sau va ajunge întărit în mintea și inima unora ce nu știu pe ce cale să meargă și au nevoie sa li se deschidă o cale !Îți sunt alaturi 🤗 și de ce nu și prieten începând din acest moment !

Acum 9 luni
Bărbulescu Andrei
Bărbulescu Andrei

Valet433 Crazy de ce?

Acum 9 luni
David Cuciula
David Cuciula

Cum sa deranjezi pe cineva vorbind despre Dumnezeu, Tatal nostru , Creatorul nostru. Bravo, esti un baiat foarte inteligent, Dumnezeu sa te Binecuvanteze!🙏🏻🙌🏻🤲🏻

Acum 4 ore
P. Mihail
P. Mihail

Într-adevăr, trăim intr-o lume uimitoare. De pretutindeni ne răsar taine şi lumini care ne cheamă spre a le pătrunde. Universul macrofizic, microcosmosul lumea vie şi cea raţională ne provoacă la o minunată experienţă: întâlnirea sensului, a logos-ului existenţei tuturor. De ce trăim noi? Cine suntem? De unde venim şi spre ce ne îndreptăm? Cosmosul în care trăim are un sens şi o semnificaţie pentru noi? Ce ar trebui să facem noi? Sunt numai câteva din întrebările cu care ne confruntăm toţi, întrebări Ia care au încercat să răspundă toate teologiile şi filozofiile lumii. Asupra lor ne îndreptăm şi noi atenţia în cuprinsul acestei cărţi - „Sensul creației. Actualitatea cosmologiei Sfântului Maxim Mărturisitorul” (https://www.academia.edu/34977593/Sensul_creației._Actualitatea_cosmologiei_Sfântului_Maxim_Mărturisitorul). Merită să vă uitați, măcar pe cuprinsul ei și apoi pe ce vă interesează. Sfântul Maxim a pătimit mult pentru Mântuitorul Iisus Hristos, tăindu-i-se limba și mâna dreaptă pentru că mărturisea Adevărul. Chiar veți găsi bucurie și lumină.

Acum 2 Zile
Domaka Jmekeru
Domaka Jmekeru

RELIGIA = BOALĂ PSIHICĂ !!!

Acum 2 Zile
Rățușcanu'
Rățușcanu'

Credinta in Dumnezeu ma face liber!

Acum 5 Zile
Alex Cosmin
Alex Cosmin

Andromeda e la 13 milioane de ani lumina? .... Ma tu profiti ca oamenii sunt dezinformati si ei te cred pe cuvant din pricina asta :))) Tu spui niste lucruri bazandu-te pe .... ce anume? Nu am inteles.

Acum 8 Zile
NuZoku
NuZoku

Eu cred ca religia crestina a fost inventata din cauza ca pe vremuri nu exista politie/militie/organe de ordin, asa ca nu prea au avut ce altceva sa faca decat sa faca ordine prin frica, frica de Dumnezeu/ daca omori oameni sau chestii de genul ajungi in Iad. Cat despre religia islamica care promoveaza sacrificiul si omorarea oamenilor de alte religii nush ce sa zic. Mi se pare ca cel care a inventat aceasta religie, religia islamica, este de-a dreptul diabolic.

Acum 9 Zile
Prunel
Prunel

Ce religie ai?

Acum 11 Zile
Michael De Santa
Michael De Santa

Daca sunt doua universe da? Acesta(bob) si altul(jim) Poate Jim a fost facut de the big bang si big bang l_a facut pe dumnezeu si dumnezeu l>a facut pe bob? Asta e teoria mea

Acum 13 Zile
MATEUT EVELINA
MATEUT EVELINA

Nu exista Dumnezeu baiatule altfel ar fii intervenit de mult in viata mea ,de cinci ani ma tot rog ba chiar mai mult am inceput sa ma izolez ,am cerut o iertare de pacate , si a fost in fiecare zi o marturisire ,si o impartasie am strigat in fiecare zi catre cer... nu ma inchin la idoli ,si nu sunt o fanatica ,si tocmai credeam mult ca sunt auzita ,nu fac parte din nici un cult religios acolo nu il gasesti pe Dumnezeu Creatorul sufletelor noastre , dar nici nu mai cred in nimc am cerut o familie ,un sot ,sanatate ,iar in schimb am primit lovituri ,pierderi suferinta si imbolnavire si nici nu am cerut in toate astea lucruri materiale si nici bogatii a lumii acesteea ci a fost in fiecare zi o deschidere a inimii mele catre cer ,insa ati spun eu de ce strigam ,de ce ma rugam ,de ce credeam tocmai de aceea nu a fost nici un rezultat ,suntem pecetluiti baiatule sa avem fiecare un destin de viata ,altii cu toate ,si altii cu nimic nici spiritual si nici material ,unde este Dumnezeu in toate astea ?Nici nu am facut conpromisuri nu am vandut nici trupul meu si am incercat sa ma patrezi neintinata curata in toti acesti ani asteptand ca acest Dumnezeu sa intervina ba mai mult am marturisit pe acest Dumnezeu in tot acesti ani ...rezultatul parasita de familie pierderi suferinta singuratate si farà de nimeni si nimic ,concluzia am deznadajduit nu cred nimic daca voi ati fii fost singuri cinci ani de zile in impartasie farà de nimeni farà mijlocire ,si farà zidire ,farà prieteni familie asteptand in fiecare zi o minune care nici pana la ora actuala nu a venit ,te rog sa crezi erati morti ,eu totusi inca mai traiesc asa lectiile tale nu servesc prea mult cu parere de rau !

Acum 14 Zile
Alexandra Crindor
Alexandra Crindor

De fapt dacă zici “nu cred în dumnezo” te cred oamenii prost , eu nu cred în el și cei de la școală știu și tot ei îmi zic “ciudata” sau “proasta” și mă întreabă “tu crezi în Dumnezeu?” (Nu te judec ,fiecare are părerea lui

Acum 19 Zile
Paw •
Paw •

“Am 12 anii, Nu stiu dacă exista Dumnezeu. Ajutați mă! oare existe?”

Acum 22 Zile
Ciobanu Mario
Ciobanu Mario

Eu cred în Dumnezeu

Acum 22 Zile
catalin ionel
catalin ionel

Cred în Dumnezeu! Cu siguranță exista.

Acum 22 Zile
Arny
Arny

Dumnezeu nu a creat omul dupa cum se spune in biblie ci a pus samnta din care am evoluat noi.

Acum 24 Zile
Vlada orange
Vlada orange

Ai mare dreptate...te susțin👌😉 Eu tot cred în Dumnezeu și în puterile lui💫💫❤

Acum lună
Marin Fr3d3rick
Marin Fr3d3rick

Uite un baiat istet..bravo pentru initiativa si incercarea de a prezenta pe Dumnezeu intr-un mod curat..totusi lucrurile sunt foarte complexe cand trebuie sa vb despre Creatorul Universului..mintea noastra limitata nu cred ca poate cuprinde ..defapt sigur nu va cuprinde niciodata adevarata natura a Creatorului..sunt fapte ale oamenilor pe acest pamant care te fac sa te intrebi serios de ce Dumnezeu nu intervine..nu poti gasii raspuns in unele cazuri..probabil aici multi clacheaza..insa complexitatea planetei in care traim, natura, corpul uman, tot ce e organism viu si sistemul extraordinar de bine pus la punct in cele mai mici detalii de care nici nu avem cunostinta din cauza educatiei precare de cele mai multe ori..toata aceasta complexitate cu siguranta duce la un Creator! E singura demonstratie palpabila a existentei Creatorului nostru..totul pe lumea asta e calculat la milimetrul milimetrului propice existentei vietii..va salut !

Acum lună
marius hotar
marius hotar

Esti minunat !mult succes !!!

Acum lună
nhFreddyxl
nhFreddyxl

CurostyLand

Acum lună
Geto dacic
Geto dacic

Alex https://www.youtube.com/channel/UCF2EUobHYwp4qXP1qk0HNww Te rog sa-i zici CĂCĂNĂU d-zeului biblic abrahamitic ptr ca nu exista cu siguranta si certitudine. Daca ai imbratisat biblia si religia numai si numai a evreilor, devenind urmasul numai si numai al evreilor, nu al geto-dacilor care au trait pe aceste meleaguri, trebuia sa stii ca adevaratul zeu biblic evreu a fost YHWH / YAHWE / IEHOVA. Niciodata adevaratul zeu Dumnezeu din religia sa de drept, cea zamolxiana a pelasgo-traco-geto-dacilor N-A fost zeu in biblia si religia numai si numai a evreilor. Nu stii nimic, ai mare grija ca te milogesti si te vaicaresti la cine nu trebuie!

Acum lună
Luiza Blonda
Luiza Blonda

Bravo. Felicitari pentru video!

Acum lună
Sans mapping
Sans mapping

DREPTATE Adica Frate nu ai Cum sa sti daca exista fiindca nu sti nimica cand nu esti Nascut "Inger" adica Jeez Nici Diavolul Nu exista Si cum Naiba Au Existat Adam Si Eva inainte de noi?? Adica Noi am Evoluat din Ceva Probabil Maimute sau Niste Stramosi mai Apropiati Morala si Oricum Iisus nu a Fost Nascut Fiindca daca Dumnezeu Exista in ceruri atunci Issus era In Ceruri Oricum Craciunu e doar pentru Cadouri Si Pastele pentru Oua Colorate Sa vina Handicapati Crestini sa ma Injure... DREPTATE Adica Frate nu ai Cum sa sti daca exista fiindca nu sti nimica cand nu esti Nascut "Inger" adica Jeez Nici Diavolul Nu exista Si cum Naiba Au Existat Adam Si Eva inainte de noi?? Adica Noi am Evoluat din Ceva Probabil Maimute sau Niste Stramosi mai Apropiati Morala si Oricum Iisus nu a Fost Nascut Fiindca daca Dumnezeu Exista in ceruri atunci Issus era In Ceruri Oricum Craciunu e doar pentru Cadouri Si Pastele pentru Oua Colorate Sa vina Handicapati Crestini sa ma Injure... x2

Acum lună
Dan X
Dan X

De ce nu continuatii cu genul asta de clipuri

Acum lună
simona spirache
simona spirache

Vai cata dreptate ai! Te admir tare mult pentru curaj si dezinvoltura. Da, Dumnezeu exista, dar din pacate ne este prezentat intr-un mod atat de corupt, incat Dumnezeu este confundat cu credinta babeasca din biserici, spalatul pe creier, pupat de moaste, icoane si dat bani la biserici. Nu acolo il gasiti pe Dumnezeu, ci in inima voastra si prin faptele voastre.

Acum lună
Gumytza •
Gumytza •

Și eu ma întreb dacă Dumnezeu nu exista cum jumătate de planeta crede in el ?

Acum lună
Gumytza •
Gumytza •

Ba toți zic nu cred in Dumnezeu alți zic eu cred in Dumnezeu,alți cred in zei,și in Alah ,eu as zice ca toți sa credem in același lucru.Si pentru atei,eu cred ca cred și ei in ceva,doar ca nu îl numesc Dumnezeu

Acum lună
Ana-Denisa Stan
Ana-Denisa Stan

Amin ! Si eu cred in Dumnezeu si nu imi este rusine , il iubesc si il ador pe Tatăl meu ceresc si sunt copilul lui Dumnezeu care a murit pentru mine si tine.

Acum 2 luni
omul man
omul man

Eu te apreciez mult pentru adevărul pe care il spui si desigur pentrucă il susții in fata oamenilor , si vreau sa iti spun ca eu cred cu tărie in Dumnezeu fiindca știu ca daca el nu exista eu nu eram si apreciez munca voastră si va doresc mult noroc:)

Acum 2 luni
ALESSIO MARIUS LUPU
ALESSIO MARIUS LUPU

💕💕💕

Acum 2 luni
Dragoș
Dragoș

foarte fain, ai un like de la mine.

Acum 2 luni
CeterasLuca Marius
CeterasLuca Marius

Și eu cred și nu mi-e rușine să recunosc.

Acum 2 luni
CeterasLuca Marius
CeterasLuca Marius

Ai dreptate prietene. Fi binecuvântat.

Acum 2 luni
iMariozz
iMariozz

Dumnezeu exista!!!!!

Acum 2 luni
StefanRO Brofist
StefanRO Brofist

Atâția martori și martiri au murit pentru credința lor in Viață Veșnică,in Domnul,Creatorul tuturor lucrurilor vazute si nevăzute ,si totuși,planul satanei este sa ne depărteze de Dumnezeu,de aceea este atâta propagandă anti-Iisus Hristos. De ce nu incearca sa distruga budhismul,islamul,etc? Fiidca sunt religii care ne induc in eroarea care ne poate costa viața noastră veșnică!

Acum 2 luni
Cornellius Lezeu
Cornellius Lezeu

Mai fa video-uri de genul.E nevoie pentru cei care se uita si sa ii poti intoarce la Dumnezeu.Ai facut o treaba foarte buna.Cred că at trebui sa faci un video cu avantajele slujirii lui Dumenzeu.

Acum 2 luni
Andrei Bozaian
Andrei Bozaian

Daca toti noi am fi inteligenti ca tine dragul meu baiat toti noi am fi dumnezei si tumea ar fi minunat de frumoasa dar din pacate sunt multi dintre noi sunt cu mii de diavoli in ei

Acum 2 luni
Geto dacic
Geto dacic

Biblia e cartea de religie numai si numai a evreilor si atît. Dumnezeu care inseamna domnul ZEU sau dumneZĂU este cuvînt de origine lingvistica pelasgo-traco-geto-daca, nu evreiasca. Toti crestinii romani, care au imbratisat biblia si religia numai si numai a evreilor, devenind urmasii numai si numai ai evreilor, nu ai geto-dacilor care au trait pe aceste meleaguri, trebuie sa stie ca adevaratul zeu biblic evreu a fost YHWH / YAHWE / IEHOVA. Niciodata adevaratul zeu Dumnezeu din religia sa de drept, cea zamolxiana a pelasgo-traco-geto-dacilor N-A fost zeu in biblia si religia numai si numai a evreilor.

Acum 2 luni
iSHOT
iSHOT

Bă, să va spoileresc, dumnezeu nu există 😂😂

Acum 3 luni
Mirel Mahalean
Mirel Mahalean

În ziua de azi, nimic nu e ce pare a fi!!!!

Acum 3 luni
Mirel Mahalean
Mirel Mahalean

Și noi de ce nu-l vedem?!

Acum 3 luni
Mirel Mahalean
Mirel Mahalean

Dar chiar exista?!

Acum 3 luni
Mirel Mahalean
Mirel Mahalean

Da așa e!!!

Acum 3 luni
Mirel Mahalean
Mirel Mahalean

Și cum este el dacă chiar exista?!!

Acum 3 luni
Andrada chanel
Andrada chanel

Eu nu cred in Dumnezeu și ăștia care vă duceți la biserica sunteți proști

Acum 3 luni
Rățușcanu'
Rățușcanu'

Esti tu proasta

Acum 5 Zile
Carmen Nasui
Carmen Nasui

Ce frumos vorbești despre Dumnezeu! Să fii binecuvântat! Așa este cum spui: El este MARE! INFINIT! Iar dacă omul l-ar putea înțelege și explica pe Dumnezeu, atunci nu ar mai fi om. . . Omul e limitat! Dar având o relație permanentă cu El, ni se va descoperi tot mai mult!

Acum 3 luni
Ghisa Nicolae
Ghisa Nicolae

de unde gasiti voi pe dumnezeu????

Acum 3 luni
A N N C A
A N N C A

Fi binecuvânt ❤

Acum 3 luni
Far Right ᛋᛋ
Far Right ᛋᛋ

Dumnezeu nu exista,el a fost inventat de oameni. Chestia cu un singur guvern mondial este cea mai buna chestie. Dacă am avea un singur guvern, nu ar mai exista războaie,nu ar exista teroriști și nu ar exista ura.

Acum 3 luni
Robert Rusu
Robert Rusu

Daca stai sa te gandesti mai profund tot ceea ce ai spus este adevarat

Acum 3 luni
Costi sT
Costi sT

Te plângi că exiști într-o societate în care dacă ești creștin ești luat în derâdere Acum câteva sute de ani erai omorât dacă nu credeai :)) despre ce vorbim aici?

Acum 3 luni
Iris's Subiminals Resuts
Iris's Subiminals Resuts

Eu zic sa lasam oamenii sa traiasca cu religia lor si in ce cred ei. Nu putem sa schimbam pe nimeni prin faptul ca scriem comentarii rautacioase la adresa lor prin singurul fapt ca ei cred in altceva decat credem noi. Lasati ateii sa fie atei, ortodocsii ortodocsi, catolicii catolici s.a.m.d.

Acum 3 luni
Stefan Tamas
Stefan Tamas

Dumnezeu,e in tot și în toate.

Acum 3 luni
gabriel peter
gabriel peter

Dumnezeu este mai presus de timp,spatiu si materie.Cei ce nu pot sa-l gaseasca pe Dumnezeu care este pretutindeni si in inima fiecaru-ia , sa astepte plecarea lor din viata aceasta si atunci se vor intalnii cu El.Dar este tarziu atunci , pentru ei, care nu l-au cunoscut pe El din viata aceasta pamanteasca. Dumnezeu este totul intru toate si din toate nimic.Mintea umana cu cel mai mare coeficient de intelingenta nu poate sa-l cuprinda pe Dumnezeu.Ca sa-l cuprizi pe Dumnezeu trbuir sa crezi,apoi sa te cure-ti de patimi si apoi sa te luminezi , cu lumina cunoasterii Dumnezaiesti. Dar nu dupa mintea ta ,dupa ratiunea ta si dupa intelegerea ta, care sunt din firea cazuta,pamaneasca. Amin.

Acum 4 luni
Geto dacic
Geto dacic

Herobrine YT https://www.youtube.com/channel/UCKEZ9KJnOyLm5BtPALBmyFQ Evreule, ca sa nu devii si mai penibil, te rog sa-i zici CĂCĂNĂU d-zeului biblic abrahamitic ptr ca NU exista cu siguranta si certitudine! Daca ai imbratisat biblia si religia numai si numai a evreilor, devenind urmasul numai si numai al evreilor, nu al geto-dacilor care au trait pe aceste meleaguri, trebuia sa stii ca adevaratul zeu biblic evreu a fost YHWH / YAHWE / IEHOVA. Niciodata zeul Dumnezeu din religia zamolxiana a pelasgo-traco-geto-dacilor N-A fost zeu in biblia si religia numai si numai a evreilor. Nu stii nimic, doar te prostesti si tu p-aici! Ai mare grija ca te milogesti si te vaicaresti la cine nu trebuie!

Acum 4 luni
Lucy Lucyann
Lucy Lucyann

Dumnezeu sa te binecuvinteze. Frumos .. foarte frumos și adevărat.

Acum 4 luni
kimmy 77
kimmy 77

evident ca nu exista cum nici dovleci n.au viata:P

Acum 4 luni
Marco Valentin
Marco Valentin

Eu in căutarea informațiilor am fost in Jerusalem și am atins pietre pe care a stat Iisus Hristos și va recomand cu mâna pe inima sa mergeți și voi

Acum 4 luni
i dont know
i dont know

Sunt ateu

Acum 4 luni
Rezumatul Zilei
Rezumatul Zilei

Cine e penticostal ???

Acum 4 luni
Geto dacic
Geto dacic

@Herobrine YT https://www.youtube.com/channel/UCKEZ9KJnOyLm5BtPALBmyFQ Evreule, ca sa nu deviisi mai penibil, te rog sa-i zici CĂCĂNĂU d-zeului biblic abrahamitic ptr ca NU exista cu siguranta si certitudine. Daca ai imbratisat biblia si religia numai si numai a evreilor, devenind urmasul numai si numai al evreilor, nu al geto-dacilor care au trait pe aceste meleaguri, trebuia sa stii că adevaratul zeu biblic evreu a fost YHWH / YAHWE / IEHOVA. Niciodata adevaratul zeu Dumnezeu din religia sa de drept, cea zamolxiana a pelasgo-traco-geto-dacilor N-A fost zeu in biblia si religia numai si numai a evreilor. Nu stii nimic, doar te prostesti si tu p-aici! Ai mare grija ca te milogesti si te vaicaresti la cine nu trebuie!

Acum 4 luni
eL Bine
eL Bine

pentru voi încă există moș craciun

Acum 4 luni
Pelivan Alex
Pelivan Alex

Hai salut! Prin commentul respectiv nu as vrea sa insinuez nimanui ca ar trebui sa isi lase religia sau sa devina ateist la fel ca si mine, suntem oameni liberi si avem dreptul de a crede cea ce vrem... sau in cine vrem. Dar ai spus niste lucruri in acest video care ma macina un pic. In primul rand ai spus la inceput ca " Traim intr-o societate in care daca declari public ca esti o persoana religioasa, esti declarat ca fiind prost, analfabet...etc" cine ti-ar fi spus tie licru asta ar trebui sa isi faca el insasi un test IQ. Sunt personalitati in lumea asta cum ar fi Albert Einstein... care desi au fost persoane religioase, au fost totodata genii. Si in al doilea rand ma gandesc ca daca ar fi un roman care ar merge intr-un loc public si ar afirma acest lucru in gura mare, sar pune impotriva la probabil 70% din romani si binenteles nu ar fi un lucru atat de destept. Ai mai spus l-a un moment dat " In acest video nu vreau sa va prezint tot felul de argumente in legatura cu existenta lui dumnezeu, ci vreau sa il prezint pe dumnezeu cat de fain ESTE" probabil ca nu ar mai fi fost nevoie de cine stie ce argumente in legatura cu existenta sa, din moment ce tu ai spus ce ESTE. Deci deja ai declarat existenta lui ( mai pe scurt este una sa spui " eu cred in dumnezeu" si alta " dumnezeu exista!". Nu am sa mai lungesc randurile cu punctul meu de vedere cu privire la existenta sau inexistenta acestui personaj,... foarte probabil ca mai bine de jumatate din populatia Romaniei nu le va citi. Ce vroiam sa sublinez este: Atunci cand declari ca un anumit lucru, persoana, fiinta exista, nu mai este doar punctul tau de vedere ci faci o declaratie sau o afirmatie cum ca ar fi adevarat. Gandestete ca sunt probabil ateisti in romania, care vor avea copii si vor vrea sa le ofere posibilitatea de a descoperi singuri existenta sau inexistenta unui creator si asta o vor face cu ajutorul informatiilor luate atat din biblie cat si din cartile de stiinta, dupa care vor trage o concluzie. Mersi frumos daca ai citit acest mesaj si daca ai incercat sa imi intelegi punctul de vedere!

Acum 4 luni
Anony Mouse
Anony Mouse

Dumnezeu exista , roagă-te mult și el îţi va da un semn că exista , când aud pe alţi că is atei ma umflă râsu ce oameni care is ca animalele n-au creier in cap deloc :)))

Acum 4 luni
Fred Sauce
Fred Sauce

Și eu cred în Dumnezeu

Acum 5 luni
Denis Aslan
Denis Aslan

Deci dumnezeu nu este asa cum îl percepem noi si este ca o fiinta cu super puteri care a creat totul!!!!

Acum 5 luni
Ovidiu Cega
Ovidiu Cega

Super :)

Acum 5 luni
Trohin Tolik
Trohin Tolik

Intro noapte eram pe pat shi ma simteam putin rau Shi cum asa gemeam , brusc a inceput sami fie rau de moarte , credeam ca mor !! IN timpul acesta am spus asa , parca fara sa vreau > Doamne iarta-ma , te rog iarta-ma Deodata am simtit o caldura puternica in corp , mai precis la spate , cum a aparut caldura cea ciudata durerea a disparut deodata !!! Cand mam sculat in vo cateva secunde , maica era uda tot , eram transpirat foarte tare !!!! Singur mam pus pe ganduri shi ma intrebam > ce a fost asta ? La multi iam spus de asta , multi spuneau ca poate ai visat vo ceva , poate era ceva psihic !!! Stiam ca lumea nu va crede shi va scoate ceva minciuni ca sa ma convinga cu ceva , dar nu au putut !!!! Intro zi , dupa ce a trecut un putin timp , am vazut pe net cum se rugau crendinciosii pentru bolnavi Eii puneau mina acolo unde era boala shi spuneau asa > In Numele Lui Iisus , durerea dispari , boala , neputinta afara chiar acum in Numele Lui Iisus , (mai multe cuvinte spuneau) Dupa aceea ei intrebau pe bolnavi daca simte ceva , bolnavii mai lasat shah shi mat , ei spuneau ca simt o caldura la locul durerii , shi apoi bolnavii primeau vindecare !!! Mi am adus aminte shi eu , ca in ziua ceia am simtit shi eu caldura cea ciudata !!!! Credinciosii spuneau ca ei se roaga comform versetul din scriptura (MARCU 16 vers 17-18) !!! Eu eram curios shi vroiam shi eu sa ma rog pentru bolnavi , ca sa vad shi eu ce se va intimpla !!! Eram la spital cu un prieten , am intrat in sala , erau mai multe persoane , era o fata cu cancer la picior avea o buba mare mai injos de genunchi , ea acceptat ca noi sa ne rugam !! Am inceput sa ne rugam asa >Iisus iti multumesc ca esti Viu , multumesc de dragostea ta , de puterea ta , acum noi poruncim in Numele Tau in Numele Lui Isus , cancer duh necurat pareste acest corp, radacina de cancer arzi in Numele Lui Isus, neputina , durere iti poruncesc afara chiar acum in Numele Lui ISus !!! Ma uitam la fatsa fetei , ea se uita straniu la piciorul ei , am intrebato daca simte ceva !! Ea a spus > simt o fierbinteala la picior , spune ca nu mai simte nici o durere deci Isus mia lasat shi pe noi rusinati , eram shi noi socati ca asa de repede , la clipeala ochiului a disparut durerea !!!! Apoi am inceput sa ne rugam pentru ea , vorbeam in limbi asa cum duhul dadea , fata a deschis gura shi a inceput sa rasufle pe gura , (era cu ochii inchisi ) , am intrebato ce simte, shi a spus> simt fierbinte in corp Altii se roaga in limbi shi cei bolnavi primesc vindecare !!!! A doua zi prietenul meu mia spus ca fata a plecat acasa a doua zi !!! Deci acea caldura este Duhul Sfant , este Isus !!!! Da Isus este Viu in Veac !!!!

Acum 5 luni
Catalin Ratoi
Catalin Ratoi

Daca nu exista Dumnezeu, atunci, de ce lupti, impotriva a ceea ce nu exista?

Acum 5 luni
Chiriac Miruna
Chiriac Miruna

Cele mai adevărate lucruri! Merită să vă abonați la acest canal. Continuă, faci o treabă grozavă!

Acum 5 luni
Diana Vlad
Diana Vlad

Cu tot respectul, daca tu limitezi credinta si religia ortodoxa la pupatul moastelor si alte obiceiuri, nu cunosti nimic despre Dumnezeu si religie. ,,Unde sunt 2-3 adunati in numele Meu, voi fi si Eu in mijlocul lor''. Asta cu siguranta ai citit in Biblia din care spui ca te-ai documentat.

Acum 5 luni
Erich Brindus
Erich Brindus

Eu cred in Dumnezeu.Dar respect și atei și oameni de alta religie.Ca și dumnezeu scopul meu nu este sa împrăști ura ci iubire și înțelegere.O spun cu mândrie cred in Dumnezeu.👍👍

Acum 5 luni
Kosmyn Raul
Kosmyn Raul

Bravo cumetre, cand o sa mai iesi cu Dumnezeu la bere sa va faceti si un selfie

Acum 5 luni
maia malansciuc
maia malansciuc

Te apreciezi din tot sufletul!In sfarsit un om cu credinta!

Acum 5 luni
SS Waffen
SS Waffen

Ar trebui si in cazul crestinilor sa li se considere si lor drepturile daca tot exista drepturile omului sa fie respectate pentru toti cetateni...nu numai pentru cei certati cu legea ori cei anormali...poponari si lesbiene..

Acum 5 luni
Ruben Sîrghie
Ruben Sîrghie

Felicitări, mi-a placut foarte mult video-ul tău, ai perfectă dreptate ! P.S. ai mai câstigat un abonat! 😁

Acum 5 luni
colice Cornel
colice Cornel

Pe toti o sa ne judece prostilor nimeni nu scapa de judecata lui

Acum 5 luni
Duddy _
Duddy _

Ok pai eu nu cred in el pentru ca nu sunt heterosexuala. Nu am ce sa fac. Plus ca daca chiar exista dumnezeu, nu existau pedofili, furturi, moarte etc.

Acum 5 luni
george rom
george rom

dar eu is ateu

Acum 5 luni
Legend.iPhone[]
Legend.iPhone[]

Sa-i dau multa ..... la zeul vostru inexistent

Acum 5 luni
Geto dacic
Geto dacic

Graur Beniamin Evreule, dar daca tu crezi in d-zeu si se dovedeste ca el NU exista si ca exista alt zeu adevarat din cei peste 1 000 de zei, din cele peste 5 000 de religii, inseamna ca chiar ai pus-o de un cazan cu smoala topita in iadul acelui zeu.

Acum 5 luni
Marius Mitros
Marius Mitros

Imi pare rău dar clipul tău este plin de dezinformare, despre ortodoxie, sau nu Cunoști ce este ortodoxia. Promovezi creștinismul sectant, care confunda Tradițiile populare cu Sfânta Tradiție, Cultul Sf icoane și al sfinților cu închinarea la idoli. Informează-te mai adânc și caută ceea ce înseamnă ortodoxia și practic-o! Dumnezeu e mare și blând și iertător , dar nu devine prieten cu voi așa cum vi se pare ca se întâmpla pe Facebook. Dacă ești de alta confesiune creștina ( nu ortodoxa) ai un clip reușit , e ok! Dacă nu.... apuca-te de treaba! Succes in ceea ce faci, e o idee minunata dar nu deforma lucrurile!

Acum 5 luni
Project One
Project One

eu nu cred in Dumnezeu....... adica.. la viata mea am avut multe probleme in familie...... nu imi amintesc sentimentul de fericire... si.. aud oamenii ca spun ca Dumnezeu ne ajuta la greu si iubeste pe toti dar eu simt contrariul... dumnezeu nu exista.. sau cel putin asa simt eu.. daca a existat Dumnezeu.. de ce nu s-a scris si in alte carti despre el? oameni care au avut o experienta cu el... si care e faza cu Adam asta? si in biblie era direct om nu? de ce stiinta zice ca am evoluat din maimute? si dinozaurii? unde sunt in biblie? nu exista! acum daca tu crezi bine dar eu nu si dupa cum a spus si in clip curiosityland toti ne putem exprima parerea.

Acum 5 luni
Light Yagami
Light Yagami

Daca Adevăratul Dumnezeu n-ar exista, ar trebui inventat.

Acum 6 luni
Saddam Hussein
Saddam Hussein

Dumnezeu nu există. Nu mai mâncați căcat

Acum 6 luni
alex andrei
alex andrei

din respect ptr tine, n-o sa fac comentarii rautacioase, insa uita-te in istoria omenirii, sa vezi cat este "plagiat" al altor religii

Acum 6 luni
Beni- amin
Beni- amin

Nu da cu piciorul în mântuirea ta

Acum 6 luni
Beni- amin
Beni- amin

Chiar eu l-am văzut Pe Dumnezeu în vis și mai vorbit și mia zis ca vom pleca curand

Acum 6 luni
Beni- amin
Beni- amin

După asta ne dăm seama că venirea lui Isus este foarte aproape

Acum 6 luni
PUBG mobile românia
PUBG mobile românia

Disklike pt titlu

Acum 6 luni
Gbx Cr7
Gbx Cr7

Cred in Dumnezeu dar ...cand sunt suparat pe mn insami Înjur vb urat ma critic si ma judec jn cel mai rau mod posibil atunci cand gresesc si atunci cand am ghinion si zic ca nu ex D zeu pt ca nu ma ajuta Stiu ca gresesc spuna nd asta dar eu vreau sa fiu Credincios si sa Fiu mai bun mai Ok Te rog ajuta ma cred cred cred dar nu cred in mine si nu dtiu de ce dau vina pe D zeu Iarta ma Doamne de ex eu nu stiu cv ar fi o parere sa diu fotbalist dar din motive ghinioniste am aj la inv profesional ...nu stiu daca e posibil sa mai fac ceva dupa ce termin...Ajuta ti ma plsss

Acum 6 luni
Keops
Keops

Dovezi avem?

Acum 6 luni
Nemeti Alexandru
Nemeti Alexandru

Prieten iti voi spune asta fara să te jignesc. Idiotule Dumnezeu există

Acum 6 luni
Iulia Animations
Iulia Animations

Eu cred că există Dumnezeu,însă multi nu cred in Dumnezeu pentru că ei așteaptă să se roage,și de la prima rugăciune sa se întâmple instant ceea ce ei au cerut de la Dumnezeu.Dar nu e așa.Si uni se întreaba de ce au cancer și anumite boli...și de ce Dumnezeu la da.Dar nu le da el.Sunt penticostala și nu mi-e rușine să zic asta! Dumnezeu ne iubește pe toți chiar daca ai furat,ai făcut crima, închisoare,ai înjurat,etc... Te iubește,daca îți ceri iertare de el,și mărturisești că chiar și greșit.Nu e prea târziu niciodată.Prea târziu e sa mori nemântuit. Așa că ....daca credeți uni dintre voi că "pocăiții sunt proști" pentru că și eu mi-am luat jigniri de la colegii mei pentru asta,e părerea voastră despre noi,noi va respectam pe voi,chiar daca ne faceți în toate felurile doar pt că credem in Dumnezeu. Putem să îl vedem pe Dumnezeu prin o grămadă de lucruri.Faptul că respiri acum,când citești acest comentariu e o minune,Soarere care răsare și apune e o minune,florile,aerul,deci îl putem vedea pe Dumnezeu prin lucruri mărunte ,fara sa ne dam seama .Chiar și faptul că ai mâini și picioare,degete ,nas, urechii,e o minune,pentru că alți nu au.Multumeste lui Dumnezeu chiar și pentru cele mai mici lucruri! El e sus in cer și te vede!

Acum 6 luni
Esti Grozav
Esti Grozav

Bravo un video f fain toți trebuie să credem in Dumnezeu

Acum 6 luni
The RedPanda
The RedPanda

Eu tot cred ca D-zeu s-a dat pe creative şi a creat lumea

Acum 7 luni
TrwSeama
TrwSeama

Trebuie sa te simti foarte apropiat de dumnezeu cand iti e frica de el.

Acum 7 luni
JustAnOstrich
JustAnOstrich

Cum poti da dislike ???

Acum 7 luni
Son Emi
Son Emi

Cred în Dumnezeu dar recent doar lucruri rele mi s-au întâmplat..... Vreau ajutorul lui daaaaarr nimic..

Acum 7 luni
gaming and animation/only animation
gaming and animation/only animation

noi avem libraru arbitru (sau cum se zice) noi decidem, el vrea bn dar nu poate interecta fizic

Acum 7 luni
MAGiSEN
MAGiSEN

Nu se putea sa o spui mai bine! Felicitari!

Acum 7 luni
ambro0404 hoff
ambro0404 hoff

bravo baiete

Acum 7 luni

următor

Dumnezeu A Creat Universul. Ce Ne Dezvaluie Stiinta (Teorii Incredibile)

20:16

Moartea nu există

26:03

Moartea nu există

Dobrogea Media

Vizionare 294 000

Game of Thrones: Season 8 Episode 2 - Review

7:58

Game of Thrones: Season 8 Episode 2 - Review

Jeremy Jahns

Vizionare 339 974

BTS rehearses choreography of "Boy With Luv"

3:34

BTS rehearses choreography of "Boy With Luv"

CBS Sunday Morning

Vizionare 4 328 645

Oameni care L au gasit pe Dumnezeu Un reportaj miscator, mer

44:40

Bani vs.  Biserică

10:27

Bani vs. Biserică

Zaiafet

Vizionare 135 000

CUM PUTEM CALATORI IN TIMP ?

06:27

CUM PUTEM CALATORI IN TIMP ?

Smart Data

Vizionare 89 000

Joe Rogan Experience #1284 - Graham Hancock

2:45:29

Joe Rogan Experience #1284 - Graham Hancock

PowerfulJRE

Vizionare 1 595 630

Do All Teen Moms Think the Same?

11:30

Do All Teen Moms Think the Same?

Jubilee

Vizionare 3 993 712

The Lion King Official Trailer

1:49

The Lion King Official Trailer

Walt Disney Studios

Vizionare 30 108 288

JonTron's Happy Hour: Episode 1 - Heads and Horses

10:50

Game of Thrones S8E01 Explained

20:00

Game of Thrones S8E01 Explained

Alt Shift X

Vizionare 1 306 936

Dark Phoenix | Final Trailer [HD] | 20th Century FOX

2:04

Dark Phoenix | Final Trailer [HD] | 20th Century FOX

20th Century Fox

Vizionare 5 021 748

Mueller Report: Last Week Tonight with John Oliver (HBO)

15:10