CHRIS PRATT is on our Game Show!

  • Publicat pe Acum 2 luni

    SmoshSmosh

    Durată: 15:25

    Thanks to Jurassic World for sponsoring this episode. Catch it in theaters on June 22nd. Tickets on sale now at fandan.co/2JscUWs
    Chris Pratt relives his Twitter history and surprises super-fans Courtney and Olivia when he joins us for You Posted That!
    CAST
    Ian Hecox
    Chris Pratt
    Courtney Miller
    Olivia Sui
    Shayne Topp
    CREW
    Directed by Ryan Todd
    Written by Monica Vasandani & Ryan Finnerty
    Produced by Ryan Todd
    Smosh Co-Founded by Ian Hecox & Anthony Padilla
    Smosh Creative Director: Joe Bereta
    Director of Photography: Billy Yates
    Editor: Leonard Wilkes
    Senior Producer: Alex Hluch
    Producer: Garrett Palm
    Producer: Kristina Nikolic
    First Assistant Director: Tanner Risner
    Production Designer: Taylor Frost
    Camera: Brennan Iketani
    Camera: Mitch Anderson
    Gaffer: Nick Giomuso
    G&E Swing: Trent Turner
    G&E Swing: Justin Thatcher
    Sound: Greg Jones
    Makeup: Rachel Jenkins
    Art Director: Steven Smyka
    Art Assist: Talia Brahms
    Art Assist: Jake Sperling
    Assistant Editor: Matthew Duran
    Post-Production Supervisor: Reed Brice
    DIT/Media Management: Tim Baker

    chris pratt  chris pratt game show  chriss pratt jurassic world  jurassic world chris pratt  pratt  you posted that  smosh  you posted that chris pratt  jurassic world  jurassic world 2  game show  game  show  chris pratt funny moments  funny  celebrity game show  gameshow  

Infire Gamer VS Galaxy Gamer
Infire Gamer VS Galaxy Gamer

Just watching Courtney trying not to fall apart is soo sad because if that were me I would be screaming out OH MY GOD ITS CHRIS PRATT OH MY GOD IM GONNA DIE. Yeah uhhhh

Acum 2 ore
That random GAMER
That random GAMER

It’s you posted Chris Pratt! Clap clap your a stalker and you know that! Clap clap what the hell is wrong with you!? But you posted Chris Pratt!

Acum 5 ore
Your Average Otaku
Your Average Otaku

Chris looks so confused half the time

Acum 5 ore
Your Average Otaku
Your Average Otaku

Chris has good memory damn... instantly remembered

Acum 5 ore
Andres Clavel
Andres Clavel

I can only hear Shayne laughing in the back 🤣

Acum 7 ore
Regoil GD
Regoil GD

If I had to e0be gay with anyone, it would be chris Pratt

Acum 8 ore
Rylee Mckenna
Rylee Mckenna

This whole episode was just about embarrassing Courtney

Acum 9 ore
Anis Djoulah
Anis Djoulah

courtney

Acum 9 ore
William Xu
William Xu

Anthony should be a mystery guest lmao

Acum 15 ore
Fake Misery
Fake Misery

I would have shat my pants

Acum 16 ore
Gamekiller Productions
Gamekiller Productions

Kudos on scarface quote tweet

Acum 16 ore
Scqrs
Scqrs

slowly laughs to death on my sofa just realised... this was uploaded on my mum's birthday, then the movie is released on my birthday...

Acum 18 ore
Slimeations and Art
Slimeations and Art

I ship It

Acum 18 ore
Harmony 320
Harmony 320

Can anyone else hear Shayne in the audience his laugh is so distinct

Acum 19 ore
Lol Je
Lol Je

I honestly wish i was courtney

Acum 19 ore
Lol Je
Lol Je

Shanes laugh xD

Acum 19 ore
Markimoofan123
Markimoofan123

is it possible to have Jacksepticeye on the show as he is in LA for 2 months??? pretty please

Acum 19 ore
Pro Gamer3604890
Pro Gamer3604890

I love how you can here Shane in the backrond

Acum 21 oră
Angad Bhatia
Angad Bhatia

This is the first smosh video I've seen since the second food battle video. Things have really changed a lot

Acum 21 oră
Pro Gamer3604890
Pro Gamer3604890

Poor county

Acum 21 oră
quacksonholls
quacksonholls

court close to sobbing at the end uwu

Acum 22 ore
GAME ATTACK
GAME ATTACK

.

Acum 22 ore
GAMING BLAZE
GAMING BLAZE

If only Matt pat was in this one....what a shame.

Acum 23 ore
Peridot TheClod
Peridot TheClod

If I meet Chris Pratt I would Go Fangirl All the way

Acum o Zi
Ziyab Usman
Ziyab Usman

ooh that was embarrassing to watch

Acum o Zi
Doki-Doki Pixie
Doki-Doki Pixie

_This lowkey reminds me of Miraculous lmao (don't judge me) Courtney is like Marinette (all awkward) and Chris Pratt is Adrien just going with it_ 😂😂

Acum o Zi
Kattish
Kattish

i’m cringing at olivia’s weird ass comments and tweets while CHRIS PRATT is there

Acum o Zi
Cecelia Norman
Cecelia Norman

Hearing Shane just laugh in the background gives me life 🤣

Acum o Zi
Талантбек Мырзатов
Талантбек Мырзатов

Return Antoni Padilla

Acum o Zi
Талантбек Мырзатов
Талантбек Мырзатов

Antoni padilla return

Acum o Zi
Amandah Owen
Amandah Owen

pratt..yeas queen..so hott..I won't see u again till r Reynolds..byeeee

Acum o Zi
Gaming Zombie 152
Gaming Zombie 152

Oh Dang they got andy dwyer from the office?!?!?!

Acum o Zi
TaxemicWeevil 54
TaxemicWeevil 54

Please do Thomas sanders

Acum o Zi
Jaanus Kuppel
Jaanus Kuppel

I literally cannot handle the cringe

Acum o Zi
Jaanus Kuppel
Jaanus Kuppel

NAH 2:04 was way too much for me I dont know if I can keep watching

Acum o Zi
FabledPhil
FabledPhil

I almost died of a cringe overlaod when courtney saw chris pratt for the first time

Acum o Zi
Cat
Cat

So all I need to do to meet Brendon Urie is become a youtuber and then tweet about him 24/7 :)

Acum o Zi
RoMaRo
RoMaRo

they didn't even seem to have any fun because of the fact that such a big celebrity was on the show. Honestly, it's way better if people like youtubers and instagramers are on the show

Acum o Zi
Harley Parsons
Harley Parsons

If this were me I would also be like I'm blacking out so much and I would also be very embarrassed 😳

Acum o Zi
Егор Цыба
Егор Цыба

11:41 Anthony again (at center)

Acum o Zi
Егор Цыба
Егор Цыба

9:35 Anthony Padilla fall, when laugh

Acum o Zi
Егор Цыба
Егор Цыба

I remember, when Anthony rule this show. And Ian was poster. Now Ryan Todd is ruler...

Acum o Zi
Descendable
Descendable

SO AWKWARD I CANT STOP SMILING LMFAO

Acum 2 Zile
Yassin Ahmed
Yassin Ahmed

Courtney was freaking out

Acum 2 Zile
TheWolfrider
TheWolfrider

i saw that hair flip chris

Acum 2 Zile
Alex Vasquez
Alex Vasquez

So good laughed pretty hard and cried

Acum 2 Zile
Victoria Harper
Victoria Harper

U just hear Shayne in the background

Acum 2 Zile
The Raptor
The Raptor

Honestly wish we got to see the slow dance with Chris and Ian as well😂

Acum 2 Zile
ggol meep
ggol meep

This is hilarious

Acum 2 Zile
Quark Screw
Quark Screw

This is hard to watch

Acum 2 Zile
got any grapes
got any grapes

I feel so bad for Courtney

Acum 2 Zile
The Wacky Woodchuck
The Wacky Woodchuck

I got second hand embarrassment watching this

Acum 2 Zile
Keira Johnson
Keira Johnson

i. call. shipp!!!!!!!!!!!💙💘💕💗💞❤️💝💘💝💙💝💗💞💝💕💝😓

Acum 2 Zile
Ninja StrongHeart
Ninja StrongHeart

I stopped watching Smosh but this was funny. I feel so bad for Courtney being picked on for her major crush on Chris. Ianh is such a troll

Acum 2 Zile
Kallypaso
Kallypaso

Omg if I was next to my hero I think I would actually kill Ian xP

Acum 2 Zile
Kallypaso
Kallypaso

This is the best omg lol

Acum 2 Zile
Guðrún Árnadóttir
Guðrún Árnadóttir

7:21 courtney is probably wishing the water was tequila

Acum 2 Zile
Jillian Gambardella
Jillian Gambardella

I would be shitting myself

Acum 2 Zile
Andrianna SparkyWolf
Andrianna SparkyWolf

I would probably have passed out 😂😂😂 I’m so proud of Courtney for NOT passing out 😂😂😂

Acum 2 Zile
Rose
Rose

Y'all need to have the Grumps on man

Acum 2 Zile
DJPoPo116 / DJCool116
DJPoPo116 / DJCool116

Lel

Acum 2 Zile
jung shook
jung shook

They went full at Courtney LMAOOOOO and exposed/playfully embarrassed her LMAO.

Acum 2 Zile
Malgosia Wardak
Malgosia Wardak

I love Shane's laugh in the background after Courtney's second " is it funny?"

Acum 2 Zile
Matthew Newmark
Matthew Newmark

I think Shane looks like a knock off Chris Pratt

Acum 2 Zile
TheOfficialEagerTube
TheOfficialEagerTube

9:33 you can hear Shayne laughing really hard

Acum 2 Zile
kagewar
kagewar

This was amazing, literally smiling the whole time! My cheeks hurt a little.

Acum 3 Zile
s_picy
s_picy

I love that you can hear Shayne going fucking nUtS In the audience the entire time

Acum 3 Zile
sand is weird
sand is weird

If I were Courtney I’d say FUUUCK YOU

Acum 3 Zile
y o u r m u m
y o u r m u m

Have dan and phil on next time pleaseee 🤔😂

Acum 3 Zile
Giggles 110622
Giggles 110622

I’m literally crying rn😭Courtney is sooo lucky!!!!!!

Acum 3 Zile
YouCube26 The OK Cuber
YouCube26 The OK Cuber

s h i p i t !

Acum 3 Zile
Margot Henson
Margot Henson

JENNA MARBLES

Acum 3 Zile
Ghost Rider
Ghost Rider

I bet Anthony is jealous he don’t get to meet Chris Pratt

Acum 3 Zile
Beatrice G.C.
Beatrice G.C.

I WAS CACKLING THE ENTIRE TIME THIS IS LEGIT ONE OF MY FAVORITE VIDEOS ON THE INTERNET

Acum 3 Zile
Becca L
Becca L

I could hear shanye laughing 😂

Acum 3 Zile
Trevor Brennan
Trevor Brennan

Courtney was as sweaty as a 12 year old playing fortnite

Acum 3 Zile
KiD_ _Hon
KiD_ _Hon

courtney looks so high

Acum 3 Zile
Vannie
Vannie

I love this omg xD I laughed way too much!

Acum 3 Zile
Prabhleen Bhatti
Prabhleen Bhatti

awww that was too cute I'm trying :D

Acum 3 Zile
Angelgamer YT
Angelgamer YT

And groot watches LOL LOL

Acum 3 Zile
Favremysabre Fan
Favremysabre Fan

That was a shame I wanted the host to be criss Pratt so Kriss Pratt could dance with him

Acum 3 Zile
Retard Jesus
Retard Jesus

They would be perfect for the media

Acum 3 Zile
Larry The Dinosaur
Larry The Dinosaur

Were fine! *Ar u sur about that?*

Acum 3 Zile
Kafeterian
Kafeterian

Courtney is my spirit animal

Acum 3 Zile
Kafeterian
Kafeterian

Fucking loved it hahaha

Acum 3 Zile
Alfredo De Pablo
Alfredo De Pablo

Chris Pratt has now gained so much of my respect

Acum 3 Zile
H2 Kewl Solo
H2 Kewl Solo

Hey. Get Daithi De Nogla on here

Acum 3 Zile
Andy Abrego-ramos
Andy Abrego-ramos

Cris Pratt is a good actor but star lord made everyone die by hitting thanos in the face in avengers infinitey war

Acum 3 Zile
Andy Abrego-ramos
Andy Abrego-ramos

I feel like this is stage.

Acum 3 Zile
Jon Josef Raymund Reyes
Jon Josef Raymund Reyes

I love how you reacted all throughout. Cant stop smiling. Good job holding it all together..hahaha..

Acum 3 Zile
s1k2a3t4e5r6
s1k2a3t4e5r6

Chris saying “I’m not” gets me every time.

Acum 3 Zile
Kamal Adnan The First
Kamal Adnan The First

I can't stop smiling while watching this.

Acum 3 Zile
I. Zweyrohn
I. Zweyrohn

Courtney and Ian are now connected by the deepest hate-love ever xD best worst friend ever ;)

Acum 4 Zile
Demon Bendy
Demon Bendy

Courtney Thought It Was A Dream

Acum 4 Zile
Alana Rheinhardt
Alana Rheinhardt

4:28 after Olivia says that Courtney laughs like "hOw do yoU tHinK I FeeL?"

Acum 4 Zile
Boss Yurbb
Boss Yurbb

Chroutney or Shourtney or Shaylivia? Chroutney = Chris Pratt + Courtney Shourtney = Shayne + Courtney Shaylivia = Shayne + Olivia

Acum 4 Zile
kathy baker
kathy baker

I like it when you hear shayne Laughing in the audience

Acum 4 Zile
Roos vanEsch
Roos vanEsch

Aaaah that is sooooo cute i melted😍😇

Acum 4 Zile
Reece Anderson
Reece Anderson

Chris Pratt is such in an inspiration and a very good role model I hope to be like him 1 day

Acum 4 Zile
Captain Crunch 64
Captain Crunch 64

Next time someone pisses me off ill call them a Pratronus, ty Chris Pratt 😘❤.....no homo

Acum 4 Zile

următor