Catedrala umilirii neamului

  • Publicat pe Acum 2 luni

    RecorderRecorder

    Durată: 19:41

    Duminică, 25 noiembrie 2018: zeci de mii de români au venit la București să trăiască pe viu un eveniment istoric și au aflat că istoria nu e de nasul lor.
    Deși au străbătut sute de kilometri pentru a participa la sfințirea Catedralei Naționale, catedrala le-a apărut ca o himeră învăluită în ceață, pe care au fost nevoiți să o privească din depărtare, urcați pe garduri și împrejmuiți de jandarmi.
    La slujbă au avut acces doar clerul, politicienii și cei care s-au remarcat prin sponsorizări generoase. Oamenii de rând au rămas în stradă, îndurând frigul și înghesuindu-se unii într-alții.
    Între ei și Biserică n-a fost doar o distanță prea mare. Au fost și limuzinele somptuoase, și turbanele cu sclipici, și paturile moi de la Marriott, unde prelații au fost cazați și invitați la agapă.
    Catedrala și-a deschis porțile abia după orele amiezii, când credincioșii veniți din țară plecaseră deja spre autocare: dezamăgiți, înghețați și derutați de imensitatea bulevardelor.
    În urma lor a rămas o imagine simbolică pentru Anul Centenarului: imaginea unui neam blestemat să fie umilit și tratat cu dispreț de instituțiile care ar trebui să-l slujească. Aici este cronologia unei zile istorice. Însă istoria nu e întotdeauna glorioasă și sfântă.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Articolul complet este aici: bit.ly/2DLA4DO
    Recorder este o publicație online construită de o echipă de jurnaliști în jurul acestor principii: jurnalism onest, făcut cu pasiune și pus în serviciul public. Puteți susține proiectul Recorder printr-o donație aici recorder.ro/sustine/ sau aici www.patreon.com/recorder

    Mai multe clipuri produse de noi sunt pe:
    site: www.recorder.ro
    pagina noastră de Facebook facebook.com/myrecorder/
    contul de Instagram instagram.com/recorder.ro/

Stefan Onel
Stefan Onel

Recorder, ai filmat doar ceea ce ai vrut tu ca sa poti sa faci acest material. Asta a fost viziunea ta despre acel eveniment. Însă, esența acelui eveniment nu te-a interesat . Pt ce te-ai dus acolo ?! Ti-ai facut si tu măcar semnul Sfintei Cruci când ai ajuns acolo ?! Ai ascultat si tu slujba?!! Decat sa fi alergat de colo- colo ca sa filmezi momentele " negative" si sa te bagi peste oamnei cu întrebari , mai bine erai atent la slujbă. Nu mai învrajbi poporul cu materialele tale. Prin ce te deosebesti de celelate televiziuni si reporteri ?!! Faci acelasi lucru ; ignori valorile, faci o imagine negativă României si ai intrat in "curentul" împotrivă bisericii. Daca susții că ești individual, da dovadă ca esti Român mai întâi !! A fi Român, inseamna mai multe ..da-ti singur seama ! Are loc un eveniment solemn, oficierea unei slujbe, si toate televiziunile nu au avut treabă cu esența evenimentul ; în acest timp reportera protv o întreabă pe Viorica daca nu trebui sa se dea bani la spitale 🙄😕😒😒😒 cat de idioata sa fii?!!!! Bai oamnei buni, dati dovada de respect si demnitate. Cand ti-a zis bătrânica aia ca ceața "însemnează " Duhul lui Dumnezeu, ai înțeles ce a vrut sa zică, la ce a facut referire ? Eu cred ca ai râs de ea si de asta ai si băgat-o în material, dar crede-mă că ti-a dat maxim pt ca ea cunoaște Vechiu Testament ( dar e prea mult ca sa intru in detalii). Si bătrânelul ti-a dat cu steagul doar peste cameră, sau si peste mâini?! 😂😂

Acum 3 Zile
Andrei 442
Andrei 442

Dc vreti sa denigrati Biserica futuvan gura de prosti

Acum 5 Zile
MihaiFox
MihaiFox

2:55 - "Hai mai repede mă boule! "

Acum 10 Zile
Stefan Cosmin
Stefan Cosmin

De asta în România mai sunt oameni care nu au mâncare, locuri de muncă, case si de asta străzile sunt rele fără trotuare, blocurile aproape cad da bine ca avem biserici alea ne ajută oare cât mai continuă așa cu banii ăia pe care ia dat pe biserica aia puteau să facă multe (doar la mine in sat sunt 5 biserici)

Acum 12 Zile
Ivan Bartan
Ivan Bartan

ACEST REPORTAJ E PROPAGANDA ANTIHRISTA, ANTIORTODOXA FĂCUTĂ DE NIȘTE ANTIHRISTI, NORMAL.

Acum 13 Zile
Florentina-Евгения Влад
Florentina-Евгения Влад

😄😄😄😄😄😄😃😃😃😃

Acum 13 Zile
Leli Perea
Leli Perea

Câtă naivitate din partea omului de rând.

Acum 16 Zile
Avid
Avid

E epidemie de gripa in tara, nu mai sunt locrui in spitale, cat folos are biserica asta? Blestemata e tara asta de batrani!

Acum 16 Zile
jony6107
jony6107

Cata robie, cata prostie.... Uneori,ca om plecat departe, iti pui intrebarea daca merita sa te mai intorci in Romania. Vad imaginile aceastea de la mii de km si sincer imi vine sa renunt la gandul de a ma mai intoarce vreodata. Asta ii asteapta pe copii mei? Asta vreau eu sa invete de la viata?

Acum 17 Zile
Ale Ale
Ale Ale

18:25 cat adevar

Acum 17 Zile
Ale Ale
Ale Ale

99% din oameni erau bătrâni... Asta spune multe

Acum 17 Zile
Șase Patru Trei pe dos
Șase Patru Trei pe dos

Propun replica lui Hrebenciuc din Balanța - "Băăă enoriașilor bă, futu-vă paștele și evanghelia mamelor și taților voștri, la muncă ortodocșilor!".

Acum 18 Zile
Laura Marciuc
Laura Marciuc

Văi adus precum găinile, și v-ați întors umiliții într-un hal fără de hal precum.. Votanții in continuare PSD , tatăl meu e crești nu contează ce religie asculta fel și fel de slujbe deoarece e nevăzător și nu-l trimit la biserica,, biserica este inima ta în crezul și iubirea de Dumnezeu din sufletul tău,... Așadar aceasta e cea mai mare panarama care am văzut... Ce-a mai mare hoție națională. Isuse doamne vino sa vezi cum îți folosesc și inti rostesc numele tau pentru hoții, vino doamne și fă dreptate, ia de la cel bogat și da celui sărac. Uite e ceață tot anotimpul de iarnă și sfintu duh e peste tot și gripa ia cu ceata asta în fiecare an câte 50 de oameni , dar prostita nu se vindeca e gravă Doamne...

Acum 20 Zile
Cosmin Dumitrache Dumii
Cosmin Dumitrache Dumii

la minutul 12,48 moso loveste cameramanul

Acum 21 o Zi
Nastase Carmen Nastase
Nastase Carmen Nastase

Deci prin construirea acestei cattedrale Romania a rezolvat toate problemele! Este cea mai mare realizare din ultimi o suta de ani!!!🤔

Acum 23 Zile
Teclici Cristian-Ionut
Teclici Cristian-Ionut

Cat control are biserica asupra oamenilor, incredibil.. Oare cand se vor trezi cu totii si isi vor da seama ca nu acolo isi gasesc adevarata credinta? Biserica are mai mult control asupra populatiei decat guvernul.. treziti-va fratilor! Urmati credinta din sufletul vostru, nu va mai tarati dupa niste mascarici ordinari care nici nu le pasa de voi. Numai bine!

Acum 27 Zile
ƒloriทα
ƒloriทα

Si uite asa, mi-au murit neuronii unul cate unul...

Acum 27 Zile
Daniel Taban
Daniel Taban

Nor asupra Bisericii... Duhul lui Dumnezeu...ahahahahahahhahaha

Acum 28 Zile
Georgian Nastase
Georgian Nastase

Sunt curios ce procent din ei au ieșit la proteste.

Acum lună
Georgian Nastase
Georgian Nastase

Cei ce s-au dus au primit pentru ce au donat și susținut sa se întâmple. Asta e electoratul PSD.

Acum lună
Sk Lo
Sk Lo

Toti nenorocitii care au participat ne-au distrus vietile timp de 30 de ani si ne vor distruge complet aceste animale nesimtite !

Acum lună
Sk Lo
Sk Lo

Imi este sila si imi vine sa vomit cand vad batranii astia nesimtiti care mi-au amanetat viitorul !

Acum lună
Ivan Bartan
Ivan Bartan

SK LO, VIITORUL TĂU E AMANETAT DEJA DE ÎNSUȘI DIAVOLUL SATANA, DIN NEFERICIRE PENTRU TINE

Acum 13 Zile
Sk Lo
Sk Lo

MAFIA = BOR

Acum lună
Sk Lo
Sk Lo

uite la ei ce lanturi de miliarde au la gat cat aur cati bani au jigodiile astea !

Acum lună
Sk Lo
Sk Lo

ne meritam soarta :) vreau ca toti astia care au fost la slujba sa moara de foame si de frig ca niste caini care ne-au izgonit din tara noastra nenorocitilor sa va fie rusine ! batranilor nesimtiti care va vindeti pe o franzela .... RUSINE jegosilor

Acum lună
Sk Lo
Sk Lo

RESPECT RECORDER ! BEST BEST BEST UP

Acum lună
Leviticus
Leviticus

"Atata timp cat exista o biserica ce-si pune speranta in avutie, Iisus nu se afla acolo." Papa Francisc in documentarul "Pope Francis a man of his word".

Acum lună
Miruna Its
Miruna Its

De ce plâng când văd acest reportaj ?!

Acum lună
Bogdan Vasiliu
Bogdan Vasiliu

Daca construim o catedrala e rau. Daca NU construim autostzi e rau. Daca Construim autostrazi iar e rau. Ca banii nu stiu cum. Ca daca e aia nu e aia. Tiganeala de la romani.

Acum lună
Deea Andrea
Deea Andrea

Satanisti prefacuti

Acum lună
Polo Polo
Polo Polo

Deșteptarea! La arme !!! 😎 🇷🇴

Acum lună
Suraj Mutcu
Suraj Mutcu

Mare adevăr! 18:50

Acum lună
Raluca Răileanu
Raluca Răileanu

Este așa de trist ! Nu se poate așa ceva ! Din cauza lor aleg să plece în srăinătate oamenii .

Acum lună
Johanka C.
Johanka C.

vy kreténi

Acum lună
Georgya Gio
Georgya Gio

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Vai mama ei de tara !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de tara romaneasca !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acum lună
donvasea
donvasea

10+

Acum lună
Teddy O. C. B.
Teddy O. C. B.

Ne meritam soarta. 🖕Psd

Acum lună
NemiX DN
NemiX DN

Speranta de la Dumnezeu, nici Dumnezeu nu ne mai baga in seama cat de prostii suntem !!!

Acum lună
Rățușcanu'
Rățușcanu'

Cred, dar nu sunt asa de prost. Preoti bisnitari, de o vreme incoace toti sunt disperati dupa bani si uita adevaratul sens al credintei si iubirii fata de Dumnezeu sau mai multe lucruri. Sa va fie rușine!

Acum lună
LaggyHacker
LaggyHacker

3000 de oameni au dat dislike acestui videoclip, dar nu au avut curaj sa comenteze, ca nu au argumente

Acum lună
LaggyHacker
LaggyHacker

CosManCho dar daca tot au dat dislike, să se explice, as vrea sa aud și eu ce pot ei

Acum 20 Zile
LaggyHacker
LaggyHacker

CosManCho am, recunosc că sunt copil, dar am

Acum 20 Zile
CosManCho
CosManCho

Sunt obligați cumva sa comenteze?. Poate oamenii nu au chef. Ai 15 ani măcar?.

Acum 20 Zile
Adrian Mario Mario
Adrian Mario Mario

Catedrala se numeste a "MANTUIRII". "Mantheos" in greaca inseamna si "TERMINARE". Astfel se poate numi: "Catedrala terminarii neamului". Se potriveste vremurilor..zic eu.

Acum lună
Mike Michael
Mike Michael

Oameni inselati de satana!😓 Doamne ai mila de Tara noastra!😐

Acum lună
dorina bagher
dorina bagher

Oameni buni treziți-vă! !!! Și vedeți ca pe Dumnezeu il avem în suflet și nu ne trebuie catedrale poleite cu aur ca să îl descoperim. ...Si nici preoți cu coroane aurite și straie luxoase care dorm în hotel de 5 stele. ...ne ajunge simpla bisericuță din lemn din satul nostru cu preoți modești care sper că trec prin casele oamenilor ....

Acum lună
Avaratna
Avaratna

O bataie de joc!!! Turme de idioti orbi....

Acum lună
cornelius florinel
cornelius florinel

fara sa jignesc pe nimeni dar aici sunt numai oameni cu un nivel slab cerebral.un om cu scaun la cap nu a venit aici .credinta este in suflet nu la mafiotii astia.uitati-va si voi printre oameni ,,99 la suta din ei sunt oameni usor de manipulat,oameni cu o cultura generala precara...pacat

Acum lună
Alexandra Roxana
Alexandra Roxana

Câtă prostimea

Acum lună
The Crezy Gamer
The Crezy Gamer

...câtă prostie și corupție..vă mai întrebați de ce pleacă românii în alte țări🤦🏻‍♂️

Acum lună
Hitler Antonescu
Hitler Antonescu

viorica cică realizare românilor...auzi ba frate ..cu ce plm ne a realizat?? cu 5.50 0 miliarde din bugetul statului???

Acum lună
Nelu Leuca
Nelu Leuca

Doar milă pentru sufletele acelea chinuite.Mai bine trazmitea în toată țara în biserici și nu purta 30.000 de oameni în frig și flămînzi.

Acum lună
Nelu Leuca
Nelu Leuca

30.000 de slugi și oi săraci flămînzi ,în frig conduși și manipulati de preoți,agenți electorali psd alde.

Acum lună
Nelu Leuca
Nelu Leuca

Iată votanții psd conduși ca animalele la vot ,fără să se întrebe cum hoțul D. condamnat conduce țara.

Acum lună
Nelu Leuca
Nelu Leuca

Ați văzut privirea marilor arhierei ca și stăpînii de slugi din sec 19.

Acum lună
Nelu Leuca
Nelu Leuca

Mulți din bătrînii aia au fost și în vară la mitingul Psd ,și tratați ca animalele puse în țarcuri să nu se apropie de catedrală .Doar bossi BOR și PSD au intrat înauntru restul în frig și cu foamea în gît.

Acum lună
Many Cypy
Many Cypy

Dancila....proasta neamului.

Acum lună
suveranitate suveranitate
suveranitate suveranitate

voi nu vedeti ca clasa politica is mana in mana cu biserica si oile sclavi is pe langa

Acum lună
Copaceanu Ionut Bobi
Copaceanu Ionut Bobi

Mai corect spus : Catedrala prostiei neamului . Un Dumnezeu cladit pe manipulare si nimic altceva care in mare parte nu are legatura cu crestinismul...

Acum lună
florin berculean
florin berculean

Cea Mai buna “piesa de teatru” din secolul 21 în cea mai scumpa cladire. O piesa de teatru organizata pentru publicitate si pentru a manipula cireada .Tot Ce se petrece e imoral,irational si lipsit de logica. Se vede de pe luna cum 2 organizatii tip mafiot(BOR& STATUL “ROMAN”)umilesc niste batranei . Balciul asta “relogios”ne trimite ca popor înapoi In timp cu vreo 500 de ani. Mentalitate învechita,oameni pacaliti,dezinfornati,saraciti Dar foarte credinciosi.Romania plateste foarte scump pentru schizofrenia altora. Afacere sponsorizata de stat din bani publici pentru a umili pe cei care au donat.Tiranie de nedescris!! Veniti romani înapoi In tara ,tara are nevoie de platitori de taxe Si impozite pentru a sustine afacerea B.O.R.(BANCA ORTODOXA ROMANA)

Acum lună
Ștefan Aurel Toma
Ștefan Aurel Toma

Firati ai dracu de prosti de capete plecate. Din cauza voastră suntem toți într-o mocirla ca sunteți voi gura casca și puneți botu la toate prostiile... Va meritați soarta.... Documentați-vă nu mai fiți prosti... Va dau și o prima sursa Eminescu Jurnalistul în primul rand și apoi poetul

Acum lună
Nu conteaza
Nu conteaza

Ce gras si frumos e securistul.A uitat cand turna la securitate sau cand ii plateau comunistii studiile pe afara.Unde e milostenia si credinta in Iisus ?Nu se vede prea bine la patriarhul Daniel de masina din care coboara

Acum lună
Alex Jakota
Alex Jakota

S-au dus acolo sa se uite pe niste ecrane 😐

Acum lună
g0blin11
g0blin11

O observatie: Daca sunteti revoltati de ceea ce vedeti in filmuletul de prezentare, va incurajez sa nu dati dislike pentru acest fapt pentru ca aprecierile sunt pentru Recorder si dovada lor de profesionalism si obiectivitate! Trag un semnal de alarma pentru cei care pot fi indusi in eroare...

Acum lună
Toni Hilohi
Toni Hilohi

Catedrală spălarea creierului gratuit de către bolșevicii dragniști

Acum lună
Iosif
Iosif

Dumnezeu, Tatal, sa se îndure de poporul român !.... "Tata, iarta-i, caci nu stiu ce fac !"

Acum lună
Alexander Hanover
Alexander Hanover

Masinile "luxury" nu sunt ale bisericii, si nici ale preotilor.

Acum lună
Andrei JDJJF
Andrei JDJJF

Mor batrani moare si toate bisericile

Acum lună
sofia iuga
sofia iuga

nu e voie a se intra in altar.e o moda romanesca pacatoasa...e total incorect ,in nici o tzara ortodoxa nu se faca asa ceva la sfintirii....dar ca la noi la nimenea...si in credinta....

Acum lună
A. Sorin
A. Sorin

Ai dreptate, nu stiu cine-s dobitocii care au intrat in altar (daca ar fi fost cat de cat dusi la biserica, ar fi stiut), si cei care i-au lasat. Oricum, te grabesti sa generalizezi. Moda nu e romaneasca, ci prosteasca.

Acum lună
I'm Just A Nobody
I'm Just A Nobody

Știți, toată lumea spune că suntem un popor fără credință, apoi apare pe "iutub" acest video! Nu m-a deranjat faptul că biserica a făcut catedrala, mă deranjează faptul că mulți s-au îngrămădit acolo mai ceva ca la " bleac fraierday", mă deranjează faptul că "norul ăla deasupra bisericii ie duhul lui d-zeu" mă deranjează faptul că unii dintre noi "ie" atăt de proști încât plângeau pe acolo că n-au ajuns sa-și holbeze ochii "pân 'năuntru", că ne e frică să spunem ceea ce gândim deoarece se "supără popa", că nu mai suntem împărțiți în clase sociale ci în proști (manipulați) și deștepți (șmecheri)! Umila mea părere este că nu aveam nevoie de ea, așa cum nu avem nevoie de pro-tv, manele, can-can, fotbal, astea-s lucruri inultile! PĂREREA MEA! Mă voi duce să o văd? Puțin probabil! Mă voi închina acolo? Și mai puțin probabil! Plec de la premiza că adevărul nu există, toți au câte o opinie bazată pe modul și UNGHIUL din care văd lucrurile, rău sau bun! Sistemul acesta lasă loc manipulării acelei opinii de aceea suntem în sitiația în care suntem. Întreabă un ateu și un creștin dacă era nevoie de această catedrală. Atât timp cât creștinii sunt mai mulți decât ateii aceasta se va construi. Alege între un spital și o biserică!? Alegem după necesitați = spital; alegem " creștinește"=biserică! Cât timp alegem îndrumați de convingeri și nu de necesități, sistemul nu va funcționa! Și vom fi mereu în situația în care ne aflăm. Depinde de noi să căscăm ochii și urechile, nu numai gura!

Acum lună
I'm Just A Nobody
I'm Just A Nobody

+A. Sorin A citi sau a nu citi! Asta-i întrebarea. Mai degrabă mergi după zicala "crede și nu cerceta", căci dacă cercetezi atunci se " îndoaie" credința! Nu sunt ateu! Nu mai merg nici la biserică, poate asta mă face non-ortodox! De aceea nu am vr-un plan în a converti sau convinge pe cineva să lase biserica sau să devină ateu, și nu cred că cineva e prost doar pentru că este ateu sau creștin. La biserică am fost, de când eram mic, acolo unde s-a născut veșnicia. De spovedit m-am spovedit, de multe ori la viața mea, am cântat în cor când făceam armata pe la Fălticeni, am participat la multe slujbe, am aprins multe lumânări pentru părinți, bunici, prieteni, am pupat destule icoane! Plecat din țară, am lucrat ca voluntar la recondiționarea unei biserici prin Italia, am avut ca prieten, dacă se poate numi așa, un preot cam de vârsta mea, om cu familie, om serios. Deci nu am fost chiar "străin" de biserică, am încercat mereu să stau aproape! Nu am fost în fiecare duminică și bineînțeles, nu pot pretinde că eram un mare credincios, dar am văzut și mi-am făcut o idee despre oamenii "credincioși" și "spiritul" ortodox. În Italia am avut o "grămadă" de prieteni ce mergeau la biserică însă nu-i pot numi credincioși. Problema a apărut când am început să-i cunosc, să-i văd cine sunt cu adevărat. Persoane de cea mai joasă speță! Văzuți ca mari credincioși. De ce? Pentru că toți sunt la fel, tot ce s-aseamănă s-adună. Problema mea nu e religia, biserica în sine, problema mea sunt acei oameni ce văd prin biserică un mijloc de a face bani. Cei fără de credință, ce se cred mai presus de alții, se auto-măresc și se auto-prea-fericesc, cei ce profită de bunicii și părinții noștri, de tine și de mine pretinzând a ne duce direct în rai. Păi dacă d-zeul tău e bun, drept, milos, iubitor, eu vreau să văd asta în tine, nu doar în biserică ci și acasă, la muncă, oriunde. Dacă biserica promovează facerea de bine, iubirea de aproape, iubirea de d-zeu, eu vreau să simt asta, să o văd în preot și în slujitorii bisericii. Ce rost are să ne prefacem toți că suntem buni, credincioși, ce rost are să spui că nu contează cât de rău e preotul, căci harul nu se pierde, ce rost are să ne spovedim dacă nu încercăm să devenim mai buni, și să ne ascundem după "suntem slabi și d-zeu știe asta și ne iartă", profitând și stăruind astfel în păcat. Vezi tu, după biserică, pentru a ajunge în rai trebuie doar să fi "la zi" cu păcatele și "cool" cu d-zeu. Atât! Nu contează oamenii înșelați, inimile frânte, poate lucruri mai rele făcute. Atât timp cât le spui la preot, totul e ok. Știu, fă ce zice popa și nu ce face, dar nu mai cred că "ăștia" ne pot duce în rai. Nu mi se pare, nu am impresia, ci am văzut că majoritatea au devenit "mecanici", doar dau din buze, sau vin să atârne în picioare în biserică așteptând doar să treacă timpul și să nu piardă stindardul de om credincios. Dar bine, cine sunt eu să-i judec! Numai d-zeu are dreptul să-i judece. Eu am dreptul doar să stau cuminte în banca mea privindu-i cum își bat joc de noi! Mai bine singur decât prost însoțit!

Acum lună
A. Sorin
A. Sorin

+I'm Just A Nobody N-am citit Biblia in viata mea, cred ca mai mult am citit din Mein Kampf (vreo 2-3 paragrafe la intamplare la o cunostinta), ca veni vorba (si paragrafele alea mi s-au parut chiar foarte ok, nu stiu cum o fi in rest). Tu presupui ca cei care au credinta se gandesc si se comporta mecanic, dupa cum au citit in Biblie ? Haha, asta chiar ca-i buna. Eu zic sa intri intr-o biserica odata intr-o duminica si sa stai la slujba, sa te lamuresti macar ce e realitate si ce e proaganda, sa stii despre ce vorbesti, ca altfel o tinem asa la nesfarsit. Este adevarat ca ce e bine poate fi uneori greu de ales, dar de multe ori e usor. Sau macar poti alege ceva gandindu-te ca e mai mult bine decat rau. De exemplu, e clar rau sa arunci hartii pe strada, sa scuipi pe jos, sa fii violator sau poponar (de unde rezulta ca e bine sa faci invers). Nici eu nu prea-s de acord cu Mercedesul, dar iti dai seama ca asta n-are legatura cu credinta si n-am cum sa renunt din cauza asta, as fi extrem de superficial. Oricum, tu daca esti in exteriorul fenomenului, poti gandi altfel fara prea mare efort.

Acum lună
I'm Just A Nobody
I'm Just A Nobody

+A. Sorin De acord. Dar cine definește ceea ce e bun și rău!? Unde tragem linia aia pe care nu trebuie să o trecem!? Nu e totul nunai alb și negru. Cu toții avem în noi capacitatea de a discerne dintre bine și rău, dar care este limita? A binelui și a răului? Pentru tine limita se oprește la ce scrie în carte, însă eu sunt nevoit să aleg după propriile convingeri, după ceea ce am invățat dea lungul timpului. De asta unii suntem mai toleranți/intoleranți în legătură cu anumite aspecte ale vieții cotidiene. Tu alegi să fii mai tolerant cu preoții, eu nu! Depinde de ce parte a "baricadei" te afli! Problema e că mi se pare un pic pueril a spune ca ai dreptate bazându-te numai pe o carte, fie ea sfântă în ochii tăi! Aș putea lua și eu Mein Kampf (nu am citit-o, dau doar un exemplu) și să pun bazele "dreptății" mele! Eu n-aș putea spune că am dreptate nici bazându-mă pe intuiția și cunoștințele mele în materie de bine și rău, căci gândirea se schimbă (evoluează/involuează) cu timpul și poate la o analiză ulterioară concepțiile mele ar rezulta eronate. Fiecare alege după capacitatea sa de înțelegere și fiecare consideră ca are dreptate! Din păcate inteligența unora este aproape de zero și de aceea unii doar împrumută ce aud de la alții, devenind manipulați! La sfârșitul zilei e doar un punct de vedere al fiecăruia, nu o certitudine.

Acum lună
A. Sorin
A. Sorin

+I'm Just A Nobody Aici nu mai sunt de acord, si evident am dreptate. Trebuie sa acceptam doar ce e bun si sa ne impotrivim pe cat posibil la ce e rau. Divizarile de care vorbesti (si care sunt si in multe alte tari) sunt urmare a propagandei. Am intalnit multa lume care vorbeste complet aiurea, repetand practic papagaliceste tot felul de prostii auzite la TV.

Acum lună
I'm Just A Nobody
I'm Just A Nobody

+A. Sorin Bineînțeles. De aceea este foarte importantă acceptarea. Să ne acceptăm unul pe altul. Proști, deștepți și de ce nu gay, hetero. Vezi tu, aici religia este împotrivă. Și de aceea noi vom fi mereu împărțiți (divizați) deci, ușor de cucerit. În acest mod suntem preocupați mereu cu ce fac alții, cu ce mănâncă, cum se îmbracă, ce preferințe sexuale au, doar pentru a nu vedea adevărul, realitatea. Că suntem furați, că ajungem o țară de lumea a treia. Vorbe ca "crede și nu cerceta","nu judeca" , "vezi-ți de bârna din ochiul tău" ne-au făcut nepăsători la ceea ce se-ntâmplă în jurul nostru. Și așa viitorul unei țări se pierde. Eu cred că libertatea înseamnă să fii liber, și poți fi atât timp când nu încalci vreo lege sau nu deranjezi pe nimeni. Dar cum poți face asta când până și părerile deranjează. Mai ales pe "iutub", unde toată lumea are una. A gândi e periculos, ma bine " go with the flow"!

Acum lună
Andrei Alexandru Chican
Andrei Alexandru Chican

Un fel de Coreea de nord....doar ca aici de placere nu de frica...mi-e greata..

Acum lună
toorf
toorf

Oamenii inca mai cred ca Dumnezeu isi alege cobaii? 😂😂 Trist sa investesti atatia bani intr-o cauza inexistenta.

Acum lună
Dumitru Cozma
Dumitru Cozma

-Politist/jandarm:nu va mai impingeti va rog! -beeeehhh -meeehhh -beeeh

Acum lună
RomaniansAreLions SCM
RomaniansAreLions SCM

Nu vad oameni, vad oi, fara minte, vad motivul pentru care suntem unde suntem... vad o turma de mafioti deghizati in preoti... nu mai exista ratiune.. sunt atatea lipsuri, atatia nevoiasi .... e tragic.. dani cum vine el zici ca e gandalf cel sur...

Acum lună
A. Sorin
A. Sorin

+RomaniansAreLions SCM Multumesc pentru intelegere, marite geniu.

Acum lună
RomaniansAreLions SCM
RomaniansAreLions SCM

+A. Sorin vere tu ești pe alta planeta, nu intelegi nimic, nici nu ma complic cu tine

Acum lună
A. Sorin
A. Sorin

De fapt motivul pentru care suntem unde suntem este ca idiotii ca voi, turma lui Recorder, se lasa imbecilizati la fiecare 4 ani ai voteaza tot cu hotii si prostii, tot cu PSD, PNL, UDMR.

Acum lună
angetodac
angetodac

Cu asemenea buget eradicam toata saracia din tara si nu mai suferea nimeni de foame!

Acum lună
I'm Just A Nobody
I'm Just A Nobody

Eu știam ca întodeauna ceva mare compensează ceva mic. Cu cât mai mare CATEDRALA, cu atât mai mică credința. Cineva spunea "degeaba îmbrăcați bisericile în aur dacă inimile sunt de piatră". Și de piatră sunt!

Acum lună
I'm Just A Nobody
I'm Just A Nobody

+A. Sorin Asta e doar părerea ta. Poate au fost, sunt și vor fi oameni de acord cu ceea ce am scris în acel comentariu. Tu vezi numai ce vrei tu să vezi, numai ce crezi tu este adevărat, doar părerea ta contează. Pari persoana care are răspunsul la toate întrebările și soluția tuturor problemelor. Dar ce ne facem când mai sunt mii ca tine. Zeci de mii. Milioane. Pari cineva ce se ghidează după "cine nu e cu noi e împotriva noastră! Tu chiar crezi că toți sunt proști excepția fiind tu! Spre exemplu, ți s-a întâmplat vreodată să fii de acord cu ceva în timp ce o lume era împotrivă. Eu sincer cred, nu e doar o părere, că ceea ce am scris e adevărat. Pe din-afara aur în timp ce-n inimi gol. Dacă avem credință o avem doar în minte, nu și-n suflet. Spunem doamne-ajută doar cu gura. Și așteptăm ca d-zeu să ne ajute numai pe noi, deoarece suntem speciali cumva. De aceea am încetat demult să cred în oameni și-n d-zeu. Nu vorbesc în numele tău, bineînțeles. Tu poate ai altă experiență de viață. Treaba e că avem nevoie unii de alții pentru a clădi un viitor mai bun, nu pentru noi, ci pentru cei ce vor veni!

Acum lună
A. Sorin
A. Sorin

+I'm Just A Nobody Treaba e ca nu ai dreptate cand spui "Cu cât mai mare CATEDRALA, cu atât mai mică credința". Mai gandeste-te un pic la rece, nu e nici o relatie de proportionalitate intre cele doua.

Acum lună
I'm Just A Nobody
I'm Just A Nobody

+A. Sorin Mulțumesc cred! Totuși nu sunt un "intelectual de elită". Dacă mă gândesc mai bine nu-s măcar nici intelectual. Doar un simplu muritor cu 2 clase. Atât cât să scriu și să înțeleg ceea ce am scris! Și mă gândesc că n-aș fi bun la ceea ce îmi propui dumneata, vezi tu, câteodată gândesc mai mult decât ar trebui. Am să încerc să mă abțin deoarece, evident, te-a deranjat comentariul meu. Pace!

Acum lună
A. Sorin
A. Sorin

Vezi ca Soros intotdeauna a cautat "intelectuali de elita" de nivelul tau. Si a gasit: Plesu, Patapievici, Tismaneanu, Boia, Liicheanu, etc. Fuguta, se plateste bine.

Acum lună
Vlad zis KreeN
Vlad zis KreeN

15:35

Acum lună
Paul Rotariu
Paul Rotariu

Eu cred ca se omite adevarata problema in tara asta si ca se arata cu degetul prea usor. Desi nu sunt credincios, religios si aceasta catedrala este un obiect inutil pentru mine as fi ipocrit sa spun ca de asta Romania este unde este si ca romanii sunt prosti ca sunt credinciosi. Hai sa fim seriosi, peste tot exista cate o forma de manipulare in masa chiar si in tarile superioare Romaniei. Problema este ca la noi se fura pe rupte. Suntem o tara de lasi si de corupti. Desi consider ca Romania are si oameni dintre cei mai minunati, in acelasi timp tot aici sunt si cele mai mari jigodii a tuturor timpurilor. Chiar credeti ca Romania e saraca datorita masinilor preotilor si pentru ca amaratul de roman da bani la biserica? Inseamna ca pe langa ipocriti mai sunteti si ignoranti. Intradevar la noi se exagereaza un pic insa peste tot e la fel, toti traiesc in lux. Diferente sunt insa dar nu in numarul de biserici sau catedrale, din contra. La noi se vorbeste ca sunt nu stiu cate mii de biserici dar nu se spune cate dintre ele is niste bordeiuri vai de capu lor. E biserica doar cu numele ca asa e la tara, avem sate prapadite si bisericile la fel, asa ca nici in biserici nu stam bine. Acum sunt intrun oras din Austria si n-am vazut atatea catedrale cat am umblat prin Romania cate sunt aici in oraselu asta, zici ca sunt din km in km. Nici nu ii vad atat de religiosi ca sa imi explic asta, plus ca sunt catolici, deci isi exprima credinta un pic altfel. Diferantele apar insa cand pe langa catedrale gasesc cate un teren de fotbal sau un spatiu sportiv in fiecare cartier. Strazi asfaltate pana pe camp... App, tot un spital are si acest oras si catedrale 10... Asa ca fratilor, nu mai aratati cu degetul indicand vinovati de soarta voastra. Uitati-va in oglinda si o sa-i gasiti. Vreti schimbare, puneti mana pe furca si dati jos guvernu.

Acum lună
Paul Rotariu
Paul Rotariu

+A. Sorin Nu vrei sa intelegi ca din punctul asta de vedere a propagandei si a mass-mediei chiar ai gresit persoana. Cu televizorul a fost doar un exemplu simplificat ca sa nu o lungesc dar tu acum vorbesti cu un om care nu a citit ziare in viata lui, nu a ''urmarit'' vreodata vreo persoana politica, un partit sau chiar o idee politica, etc, etc, etc. Asta este unul dintre motivele pentru care nici nu am votat vreodata. Nu poti fi influentat telepatic, asa ca ma consider neutru. Exemplele mele sunt strict referitoate la oameni si limitate la cultura nu politica. Pe partea politica probabil esti mai in domeniu ca mine si iti respect parerile si chiar sunt de acord cu ele. Insa cu unele idei nu pot fi de acord, mai ales cand realitatea imi arata altceva. Toata viata mea am trait printre straini si nu ma refer doar ca am trait prin alte tari, asta e doar acum in ultimii ani. Datorita domeniului in care lucrau parintii mei am fost in contanct constant cu toate natiile de oameni chiar din copilarie, anii 80/90. Asa ca ma consider apt sa am o parere mai detaliata ajungand la concluzia ca peste tot e la fel. Toti au aceleasi probleme doar mentalitatea este alta. La noi se da vina pe o catedrala de ex, asta este paguba Romaniei, cand defapt altii au mai multe ca noi. Eu aici vreau sa ajung si asta a fost si scopul primului meu comentariu. Nu au dreptate nici cei care aproba nici cei care acuza pentru ca se folosesc de falsitati combinate cu adevar pentru a-si expune o parere. Eu vorbesc din experienta practica cu oamenii nu din auzite. 90% din populatia Romaniei sunt de parere ca musulman inseamna terorist dar cati dintre ei au trait alaturi de musulmani, sa manance din aceeasi farfurie, sa mearga la servicu impreuna, sa bea cafeau impreuna, etc. Eu cand aud parerile Romanilor despre restul lumii mor in interior de fiecare data. Si mentalitatea asta este de sute de ani nu doar de 30 ca sa spunem ca poporul este efectul si nu cauza. Ciar si asa e vorba de prea multi ani in care romanul s-a lasat prostit ca sa dam vina numai pe lideri. Comunismul a durat 42 de ani (neoficial) si acum avem aproape 30 de democratie in care ne lasam in continuare prostiti. Cel putin eu nu cunosc nici un alt popor cu caracteristiti asemanatoare Romaniei. Asa ca, despre ce vorbim aici?! Chestia cu hotul nu era decat o pilda, un exemplu paralel care insemna ca romanul prefere sa critice hotul in loc sa-l opreasca. Deci nu era nici o gluma si nici o solutie. Imi pare rau ca ai scos din context doar acest lucru si ca nu m-am facut inteles. Ar fi multe de spus dar probabil o sa avem in continuare pareri diferite, experiente direferite care ne duc la o alta idee despre realitate. Atat timp cat ne respectam parerile reciproc e ok... Bafta

Acum lună
A. Sorin
A. Sorin

​+Paul Rotariu Din pacate, judeci bine doar pana la un punct, dupa care te lasi influentat de lozincile de care ti-am spus. Lozinci repetate de diversi propagandisti nu doar la TV, ci si prin ziare, si nu doar de 15 ani incoace, ci de vreo 25. Si care pot fi usor demontate prin contraexemple ca cele pe care ti le-am dat mai sus, din alte tari. Sa tragi in tinte false nu va duce la victoria ta, ci a dusmanului. Prin urmare, ideal ar fi sa meditezi mai cu atentie la inteleptele-mi vorbe, de mai sus si de mai jos, si sa vezi ca am dreptate. In interesul binelui comun, nu ? Eu nici n-am spus ca ajunge sa aratam cu degetul, ci doar ti-am indreptat degetul tau spre adevaratii vinovati. Cum sa scapam de adevaratii vinovati, e mai greu si cred ca mai rar se intampla de jos in sus, daca ne uitam si la exemplele pe care ti le-am dat mai sus. Singura masura care ar da rezultate, si nu stiu daca chiar imediat, ar fi votul uninominal generalizat. Presupun ca "solutiile" cu depunerea de plangeri si chemarea politiei sunt niste glume, atat timp cat la putere sunt niste ghertoi. Tu n-ai depus niciodata vreo petitie ? "Toti acesti politicieni" vin din popor, dar nu chiar de oriunde din popor, nu sunt luati chiar de pe strada. Intr-un fel sau altul, are "sistemul" grija de ei. Tot "sistemul" face propaganda pentru sau impotriva celor care candideaza. Deja s-au format niste gasti. Si nu, ei nu sunt reflexia poporului. In cel mai rau caz se poate spune ca sunt reflexia gradului de indobitocire a poporului, care difera in timp si spatiu. Trebuie sa mai aprofundezi relatia cauza-efect, altfel o sa te lupti in continuare cu efectele, nu cu cauzele. Ai dreptate si cu diferenta de mentalitate si de civilizatie, nu e nimic nou, numai ca din nou, relatia cauza-efect, in timp si spatiu. Noi suntem mereu romani, de exemplu, insa nu am fost tot timpul asa. Sunt de acord cu educarea copiilor de mici, este o necesitate, insa si aici, are mare influenta si mediul in care cresc si traiesc. As pune pariu ca in Austria nu se fac campaniile de indobitocire care se fac la noi de zeci de ani, nu se promoveaza idiotii si hotii, nu se asculta de ordine venite din afara samd.

Acum lună
Paul Rotariu
Paul Rotariu

+A. Sorin Eu inteleg ce spui tu si cum am zis sunt de acord insa pe conceptul final nu sunt. In sensul ca nu e de ajuns doar sa indicam vinovatii si apoi sa ne intoarcem spatele si sa mergem mai departe. E ca si cum am prinde un hot la noi in casa pe care il cunoastem dar nu chemam politia, nu depunem plangere, nu facem nimic ca acel om sa fie inchis pentru ce a facut dar a doua zi il aratam cu degetul si ne asteptam ca el sa nu mai fure. Sincer, nu sunt adeptul mass mediei si nici a televiziunei Romane in general. Eu informatia o caut singur si nu inghit tot ce mi se ofera plus ca nu vizionez posturi de televiziune de mai bine de 15 ani. Deci nu mass media m-a influentat ci experienta traita in tot acesti ani. Cum sa nu cred ca ''poporul e de vina'', dar de unde vin toti acesti politicieni, nu tot din popor? Ei sunt reflexia poporului. E o diferenta mare, enorma de mentalitate, chiar si a boschetarilor din alte tari fata de ce e la noi. E o lipsa totala de ambitie, de orgoliu si de principii. Noi nici nu riscam sa luam acele bastoane pe carca despre care vorbeai. Daca vrem o politica mai buna, lideri mai buni, atunci ar trebui sa incepem a ne educa copii mai bine. Ei o sa conduca la randul lor tara si o sa ne intrebam iar de ce avem lideri de tot rahatul...

Acum lună
A. Sorin
A. Sorin

+Paul Rotariu Eu arat cu degetul spre cine trebuie, insa tu ai facut greseala de a repeta lozinca mult promovata de mass-media cu "poporul e de vina". Parerea mea este ca toate popoarele se nasc cam la fel de destepte/proaste/viteaze/lase samd, insa incep sa se diferentieze datorita mediului in care traiesc. La fel ca plantele, unele se dezvolta bine, altele se ofilesc si mor. De exemplu, mediul de la noi a decazut foarte mult dupa "revolutie" (as pune pariu ca nu intotdeauna intamplator), deci ce avem acum sunt niste efecte. Si in afara e cam la fel, sunt tot felul de exemple (chiar daca nu exact aceleasi de la noi): acceptarea migrantilor in Germania, lupte de strada intre diverse curente prin SUA sau Franta, promovarea si impunerea "drepturilor" poponarilor in SUA, Franta, Germania, tarile nordice, si or mai fi - astea nu sunt initiativa popoarelor respective, ci ale liderilor lor, care lideri sunt si ei realesi, nu prea se iese la revolutie nici acolo, si unde se iese si nu se vrea schimbarea de sus, se iau si acolo bastoane pe carca si cam atat (vezi Grecia, Franta, SUA).

Acum lună
Paul Rotariu
Paul Rotariu

+A. Sorin Nu uit si sunt de acord cu tine insa punctul meu de vedere este altul. Si tu faci aceeasi greseala, arati cu degetul. Coruptia, prostia, hotia si lasitatea pot avea multe forme. Atunci cand doar indici niste probleme dar nu faci nimic concret in a le schimba, este o forma de lasitate. Cand accepti un sistem desi nu iti convine dar te multumesti cu putinul pe care il primesti, te lasi corupt deci este o forma de coruptie. Cand astepti zeci de ani cu gandul ca data viitore v-a fi mai bine, este o forma de prostie. Toate aceste caracteristici sunt tipice romanilor obisnuiti despre care vorbesti tu... Si nu vreau sa spun ca eu sunt diferit, diferenta este doar ca eu sunt constient de asta. Am comis si comit aceleasi greseli doar pentru ca imi e bine aici unde sunt si nu vreau sa risc tot pentru a face o revolutie... Si da, Romania are nevoie de o revolutie nu de proteste pentru ca protestele trec si a doua zi e ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Pace

Acum lună
Reaper
Reaper

6:14 "monument care ne putem mandri" Viorica Dancila

Acum lună
A. Sorin
A. Sorin

E posibil sa fi spus "cu care".

Acum lună
Brebu Ionut
Brebu Ionut

Domnul Becali, proiectul Catedralei Mantuirii Neamului este de pe vremea regelui Carol I, nu ati donat dvs. banii la inceput pentru ca nu ati fost nascut

Acum lună
A. Sorin
A. Sorin

Zau ? Proiectul s-a facut pe vremea regelui Carol I ? Arata-mi si mie schitele, planurile.

Acum lună
MilSimWar Spartan
MilSimWar Spartan

Gangsteri in sutana! Cum este societatea asa este si biserica! Smecherii stau separat de prostime ...Oare asa o fi si in Imparatia Lui Dumnezeu ? ...

Acum lună
Ella Angel
Ella Angel

Ai o singura cale sa afli, traieste dupa legile lui Dumnezeu si cind o sa ajungi in Imparatia Lui o sa te lamuresti.

Acum lună
Catalin Radulescu
Catalin Radulescu

SA INTELEG CA ATI ADUS ACOLO IN CATEDRALÄ OASELE UNOR MORTI , MOASTE , PUSE IN CUTI DE AUR , LA ALTARUL BISERICII ?? CA SA NE INCHINAM SI SA LE PUPAM ?? CINE MAI CREDE ASA CEVA DIN TARILE CIVILIZATE OAMENI BUNI ??? ASA FCEU APOSTOLII , PUPAU CADAVRE ??? SANATATE POPORULUI ROMAN EDUCAT SI INTEGRU .

Acum lună
DREAPTA CREDINȚĂ vs HRISTOSI MINCINOȘI
DREAPTA CREDINȚĂ vs HRISTOSI MINCINOȘI

În eparhiile Bisericii Ortodoxe Române funcţionează 718 de instituţii şi servicii sociale, dintre care: 159 cantine socialeşi brutării, 38 instituţii ce oferă servicii medicale şi farmacii, 93 centre de zi pentru copii, 47 centre educaţionale, 12 centre de zi pentru vârstnici, 51 centre rezidenţiale pentru vârstnici, 22 birouri de asistenţă socială şi centre comunitare, 36 centre de tip familial, 40 grădiniţe sociale şi after-school, 15 locuinţe protejate, 65 centre de informare, consiliere şi resurse, o instituţie de învăţământ pentru adulţi, 21 centre de urgenţă (pentru persoane fără adăpost, victime ale violenţei domestice şi ale traficului de persoane), 14 campusuri de tabără şi alte 104 de instituţii sociale. La nivelul eparhiilor Bisericii Ortodoxe Române se află în derulare 617 de proiecte şi programe sociale, dintre care 451 finanţate din fonduri proprii, 74 cu finanţare publică, 15 cu finanţare externă şi 77 cu finanţare mixtă. În anul 2016 au beneficiat de asistenţă socială 80.116 persoane, dintre care: 27.961 copii din așezămintele sociale ale Bisericii Ortodoxe Române, dar mai ales din familii sărace şi fără posibilităţi de întreţinere sau cu părinţi aflaţi la muncă în străinătate, 5.359 persoane cu dizabilităţi (deficienţe de vorbire, vedere şi auz, consumatori de droguri sau alte tipuri de dependenţe, persoane infectate cu HIV/SIDA etc.), peste 22.958 persoane vârstnice din aşezămintele de protecţie socială bisericeşti, din centrele sociale de tranzit şi adăposturi de noapte, bătrâni singuri, nedeplasabili, abandonaţi de familie şi cu grave probleme de sănătate, 17.314 şomeri, adulți în dificultate, victime ale traficului de persoane, victime ale violenței familiale, deţinuţi eliberaţi, victime ale calamităților naturale şi aproximativ 6.524 persoane din alte categorii sociale defavorizate. În anul 2016 eparhiile Bisericii Ortodoxe Române, prin birourile social-filantropice, au acordat ajutoare financiare directe în valoare de 11.936.934 lei şi ajutoare materiale în valoare estimată de 21.628.323 lei, la care se adaugă cheltuielile de salarizare şi întreținere a instituțiilor și proiectelor sociale, precum și cheltuieli cu ajutorarea sinistraților, suma totală cheltuită în scop social-filantropic fiind de 95.841.602 lei.

Acum lună
angetodac
angetodac

+Ivan Bartan inca ceva: crestinii pe care ii numeti tu sectanti sunt cei care au intemeiat america,tara care a dat de mancare la toti nenorocitii comunisti ca noi, tocmai ca a trait si functionat prin credinta si a acordat libertate oamenilor...Asta pana cand ajunge coruptia sa se infiltreze in toate domeniile: economic, religios,invatamant etcetc...De coruptia din sanul bisericii traditionale,ortodoxa sau catolica au fugit primii crestini ca sa-si construiasca un trai bazat pe principiul libertatii si egalitatii de sanse si drepturi...Cei pe carei numesti mata" SECTANTI"

Acum 13 Zile
angetodac
angetodac

+Ivan Bartan sa-ti fie de cap toata cultura pe care ai inghitit-o ca un animal(sa nu zic porc) ingrasat pentru taiere...biserica intemeiata de hristos sunt cei 12 apostoli care nu au construit nici o cladire ci au predicat SI PRACTICAT ADEVARUL:1BOTEZUL IN APA LA MOMENTUL CONVERTIRII, si 2. BOTEZUL CU DUHUL SFANT prin care se manifesta darurile de care oamenii au nevoie:vindecari, ghidari in problemele vietii si misionari(insarcinarea misionariatului)... "fara bani ati primit,fara bani sa dati," asa au fost trimisi sa duca vestea buna a iertarii prin credinta in Hristos tuturor,inclusiv musulmanilor...DAR VOI ATI CONSTRUIT O INDUSTRIE din ceea ce trebuia sa devina un mod de viata prin educatie corecta: cultiarea virtutilor morale, a puterii spirituale a omului care incepe cu credinta si se termina cu dragostea: DZEU sa aiba mila de tine!!!!

Acum 13 Zile
Ivan Bartan
Ivan Bartan

+angetodac , DACĂ AI FI STUDIAT ISTORIA CREȘTINISMULUI ÎNAINTE DE A - ȚI VINDE SUFLETUL SATANEI ( A TE LEPĂDA DE DREAPTA CREDINȚĂ ORTODOXA ȘI A TRECE LA SECTE ADICĂ A CĂDEA ÎN EREZIE, ÎN APOSTAZIE ), AI FI AFLAT CĂ BISERICA ÎNTEMEIATĂ DE DOMNUL IISUS HRISTOS A FOST UNA SINGURĂ PÂNĂ ÎN ANUL 1054 CÂND S-A DIVIZAT INTRE ORTODOXI ȘI CATOLICI, ACESTA ESTE ADEVĂRUL, STAREA DE FAPT A LUCRURILOR, ORICUM, DACĂ EȘTI SECTAR, ERETIC, APOSTAT, MERGI LA SECTA TA, NU TE OBLIGA NIMENI SĂ INTRI PE PAGINILE DE NET ALE OAMENILOR NORMALI.

Acum 13 Zile
angetodac
angetodac

+DREAPTA CREDINȚĂ vs HRISTOSI MINCINOȘI gresit gandit: indoctrinarea de tip ortodox nu e mai buna decat oricare alta: spiritualitatea,care sta la originea credintei,este mai veche decat ortodoxia,dar modernismul in gandire adoptat de ortodoxie, a distrus credinta...pai daca faci binefacere in ascuns,de unde sa stie saraca femeie care s-a maritat cu un schizofrenic alcoolic unde sa se refugieze cu 2 copii? Nici macar nu se stie de existenta unor centre de acest fel, daca exista intradevar sub egida acestei biserici...oricum sfatul bisericesc este: impreuna la bine si la greu, iar greul nu se defineste corect, ci sub aceasta scuza, sunt incurajati pshihopatii sa distruga vietile celor din jurul lor...da,ma rog, asa sa fie ,cum ziceti dvstra!

Acum lună
DREAPTA CREDINȚĂ vs HRISTOSI MINCINOȘI
DREAPTA CREDINȚĂ vs HRISTOSI MINCINOȘI

Să țineți credința pe care ați supt-o de la piepturile maicilor voastre! Să țineți credința pe care o avem de două mii de ani! Nu vă luați după slugile satanei care vin din apus cu milioane de dolari. Ei cumpără pe cei proști și nelămuriți în credință, să rupă uni­tatea în sufletul poporului român, și vor să facă cele mai mari erezii și nebunii în țara asta. Păziți-vă de aceștia! Au case de rugăciuni, dar acolo e casa satanei. Unde nu sînt preoți și Arhierei, nu este Hristos. Că Mîntuitorul suflînd asupra Apos­tolilor, le-a spus așa: Luați Duh Sfinți Cărora le veți ierta păcatele, se vor ierta lor, și cărora le veți ți­nea, ținute vor fi (Ioan 20, 22-23). Nu la sectari le-a spus aceasta, ci la Apostoli, la Episcopi și la preoți. Căci Apostolii, prin punerea mîinilor și prin succe­siunea apostolică, au dat darul Duhului Sfant la toți preoții din lume, prin hirotonii. Deci, băgați de seamă că: sectarii nu au ierar­hie canonică, nu au cele șapte Sfinte Taine, nu cin­stesc pe Maica Domnului și Sfinta Cruce și nu au mîntuire. De aceea, feriți-vă de sectari. Auzi ce spu­ne Apostolul Pavel? Luați aminte de voi și de turma întru care Duhul Sfint v-a pus pe voi episcopi (zice de preoți și arhierei) ca să păstoriți Biserica lui Dumnezeu, care a cîștigat-o cu sîngele Său (Fapte 20, 28).

Acum lună
DREAPTA CREDINȚĂ vs HRISTOSI MINCINOȘI
DREAPTA CREDINȚĂ vs HRISTOSI MINCINOȘI

Ați văzut pe Mihai Viteazul? Mama lui a fost călugăriță. Du-te la Mănăstirea Cozia și vei afla lîngă Mircea cel Bătrîn, care a întemeiat această mănăstire și-i înmormîntat acolo, o lespede de piatră pe care scrie: «Aici odihnește monahia Teofana, mama lui Mihai Viteazul» – ai auzit? El, domn peste trei Principate și mama lui, călugăriță. Apoi și Ștefan cel Mare. Du-te la Mănăstirea Probota, unde este îngro­pat Petru Rareș, făcută de el. Vei vedea lîngă dînsul scris: «Aici odihnește roaba lui Dumnezeu, monahia Maria Oltea, mama lui Ștefan cel Mare». Ei domni, și mamele lor, călugărițe! Vedeți voi cîtă unire era atunci între credință și conducere? Așa trebuie să murim! Au cunoscut că totul este deșertăciune. Da’ ei erau adevărați domni. Oricît ar fi, viața asta este umbră și vis! Este o scurtă trecere! Dar eu cînd mor mă duc la o viață care nu are sfîrșit. Cine are să se roage pentru mine? Așa cugetau înaintașii. Ați văzut că toți își făceau cîte o mănăstire? Fericiți și de trei ori fericiți au fost domnii noștri ortodocși: Ștefan cel Mare și Sfînt la Putna; Eremia Movilă și Gheorghe Movilă la Sucevița; Petru Rareș la Probota; Lăpușneanu la Slatina; Alexandru cel Bun la Bistrița; Mircea cel Bătrîn la Cozia. Ai auzit unde era inima lor? Unde este inima ta, acolo va fi comoara ta. Pentru aceea au făcut ei mănăstiri, ca să fie pomeniți sute de ani la Sfîntă Liturghie. Ștefan cel Mare nu a fost baptist! Mircea cel Bătrîn nu a fost evanghelist sau adventist! Alexandru cel Bun nu a fost martorul lui Iehova; nebunii ăștia de sectari au ieșit acum. Nicio sectă nu exista în țara noastră pe atunci. Aceștia vin din străinătate, plătiți de masoni, să ne strice dreapta credință și ori­ginile noastre și rădăcina noastră de popor ortodox. Ce spune Sfîntul Efrem Sirul? „Cu omul eretic să nu vorbești, în casă să nu-l primești, la masă să nu stai cu dînsul, bună ziua să nu-i dai”. Aceștia sînt inaintemergătorii lui Antihrist. Că Mîntuitorul a spus la Efeseni, prin Apostolul Pavel: Biserica este Tru­pul lui Hristos, iar cap al Bisericii este Hristos. Fie­care sectar care s-a despărțit de Biserică, s-a despăr­țit de Hristos. E om al satanei. Evanghelia spune: In vremea de apoi vor ieși hristoși mincinoși și prooroci mincinoși, și vor face semne și minuni ca să-i înșele de va fi cu putință și pe cei aleși (Marcu 13, 22). Păziți-vă de sectari, care dau broșuri prin trenuri, prin gări și prin cutiile de poștă și unde văd oameni, dau gratuit otrava lor. Cînd vei vedea o carte că nu are aprobarea Sfantului Sinod și nu are o cruce pe ea, dă-o pe foc, chiar biblie dacă este! Dacă-i sectară și scrie să nu vă închinați la icoane, dă-o pe foc! Nici un păcat nu ai! Aceasta este otrava semănată de înaintemergătorii lui antihrist. Toate sînt otravă

Acum lună
DREAPTA CREDINȚĂ vs HRISTOSI MINCINOȘI
DREAPTA CREDINȚĂ vs HRISTOSI MINCINOȘI

Să știți că rădăcina și viața poporului nostru, înaintea lui Dumnezeu, este credința cea dreaptă în Hristos, adică Ortodoxia. Noi ne-am încreștinat de aproape două mii de ani, din timpul Sfîntului Apostol Andrei. Coloniștii romani, cărora le-au predicat Sfinții Apostoli Petru și Pavel la Roma, și cei din Grecia, cînd au venit aici cu legiunile romane, au adus credința Ortodoxă. Eram daci pe atunci; stră­moșii noștri sînt dacii și romanii, de la care am ră­mas noi, românii. De atunci, de cînd am primit și dreapta credință în Dumnezeu, poporul nostru a avut viață. Pînă atunci a fost mort; numai cu trupul era viu, iar cu sufletul era mort. Viața poporului român este dreapta credință în Iisus Hristos. Băgați de sea­mă! Ca popor creștin de două mii de ani de cînd sîntem noi, am avut toată administrația noastră și toată tradiția noastră sfîntă. Să ținem cu tărie la Credința Ortodoxă.

Acum lună
Marian Danila
Marian Danila

Asa ca, sa nu va para rau daca plecati de langa cei dragi daca ati ales sa traiti cu Dumnezeu in vesnicie. Sa nu regretati acest lucru. Rau sa le para celor ce ajung pe patul de moarte, la ultima suflare si Dumnezeu le mai da o sansa sa se intoarca la El. Caci sansa vietii vesnice nu este pentru trupul trecator ci pentru suflet. Si sufletul (suflarea de viata) vine de la Dumnezeu. Si fie ca vrem sa recunoastem sau nu, ca intelegem sau nu, acea suflare depinde de Dumnezeu. Intrebati-va voi insiva in dreptul vostru daca prin trairea voastra, alegerile voastre, credinta voastra veti ajunge in Rai langa Dunezeu sau in iad langa diavol. Pentru ca Dumnezeu nu trimite pe nimeni in iad ci va lasa sa alegeti unde vreti sa mergeti in vesnicie. Nu dati vina pe El si nu-L mai invinovatiti pentru alegerile voastre gresite. Dunezeu nu este vinovat de raul care ni se intampla. Noi suntem vinovati.

Acum lună
Marian Danila
Marian Danila

Oamenii nu mor asa cum intelegem noi. Moartea despre care vorbeste Dumnezeu in Geneza este simbolica, vorba unui cititor care, spunea ca Biblia vorbeste in termeni simbolici. Si asa este. Dar simbolistica Bibliei este reala si adevarata. Cand o fiinta umana traieste fara Dumnezeu este deja moarta si aici vorbim de moarte spirituala. Desi trupul ei se misca si traieste normal sau anormal, acea fiinta este moarta. Aici ne referim la moartea sufletului. Iar moartea spirituala este despartirea de Dumnezeu. Asta s-a intamplat in gradina Eden. Daca separam sufletul de trup pot medicii sa faca cate resuscitari vor ei ca trupul nu mai functioneaza, nu mai are viata in el cat timp sufletul nu se mai intoarce in acel trup. Toate organele pot funtiona normal si totusi sufletul din acel trup daca pleaca ele sunt egale cu zero. Exista viata dupa moarte??? Intrebare gresita. Cum poate ceva care este vesnic si apartine de Sursa vietii sa moara ? Trupul se intoarce in tarana pentru ca de acolo a fost luat. Este tarana trecatoare. Sufletul isi continua existenta pentru vesnicia care si-a ales-o pe cand era in trup pe pamant. La judecata isi va primi rasplata pentru felul cum a trait pe pamant cand era in trup. Dar Biblia ne indeamna si la pocainta iar acest lucru nu este simbolic ci o actiune care trebuie sa aiba loc in viata fiecarui suflet care traieste pe pamant in trupul pe care i l-a dat Dumnezeu.

Acum lună
memeinator 96
memeinator 96

Ui câtă armata de zombie controlați de păpușar... trist

Acum lună
lizzy tunc
lizzy tunc

e vb de o secta. nu e obligat nimeni sa adere la ea daca nu-i place.

Acum lună
A. Sorin
A. Sorin

Recorder, esti totuna cu tiganul idiot Razvan Anghelescu ? Sau macar din aceeasi satra ?

Acum lună
Lucian Alexandru
Lucian Alexandru

Țară veșnic subjugată de biserică și de preoți, care au tot interesul ca oamenii să rămână săraci și proști. Cu cât mai săraci și cu cât mai proști, cu atât mai mulțumiți sunt domnii cazați la Marriott. Probabil ei serveau șampanie și se uitau de la etajul 15 la proștii strânși în fața catedralei, cum se bat ei ca să vadă grotescul monument. Mi-e milă de încuiații ăștia din reportaj, atât de jos și de involuați sunt ca ființe umane încât le aduce satisfacție acest mamut de cărămidă, la care se uită ca vitele la poarta nouă și despre care afirmă cu mândrie, că vezi, Doamne, ar fi un soi de reușită a neamului. Gata, frați și surori, acum că-i inaugurată catedrala, neamul e mântuit! Ne primește Dumnezeu pe toți în așa-zisul rai, cu brațele deschise. Ne-am îndeplinit marele vis, marea ambiție. Oare ce urmează? O catedrală și mai mare?

Acum lună
A. Sorin
A. Sorin

+Lucian Alexandru "Geniule", si care e ideea principala ? Lumineaza-ma si pe mine.

Acum lună
Lucian Alexandru
Lucian Alexandru

+A. Sorin Și iată că din nou nu faci decât să confirmi ceea ce am scris, tembelule! Nu înțelegi ceea ce citești, ești analfabet funcțional. Mă doare-n cur de ce facultate ai terminat tu, că ai terminat-o degeaba. Habar n-ai să înțelegi ideea principală dintr-un text scurt de 2 paragrafe. Treaba aia se face la clasa a IV-a, nu în facultate! Bunică-mea de 70 de ani e mai destupată la minte decât unul ca tine, și fără să aibă pretinsele școli.

Acum lună
A. Sorin
A. Sorin

+Lucian Alexandru Tembelule, eu am facultate terminata acum multi ani, tu ai cel mult liceul dupa cate prostii debitezi.

Acum lună
Lucian Alexandru
Lucian Alexandru

+A. Sorin Învață să citești, maimuță analfabetă! Nu faci decât să confirmi statistica aceea care-i atribuie României cea mai mare proporție de analfabeți funcționali din Europa.

Acum lună
A. Sorin
A. Sorin

Cat de prost sa fii sa spui ca Biserica conduce tara ? Nu Biserica conduce tara, ci politicienii pe care i-ati ales voi, prostii. PSD, PNL, USR, PDL, UDMR. Si in spatele lor serviciile, inclusiv maimute gen Recorder.

Acum lună
Remus Diaconu
Remus Diaconu

Așa ceva,ii numără că pe vite .Dani,Dani cat te mai poate suporta pământul ăsta pe tine și pe toți hoții ?

Acum lună
A. Sorin
A. Sorin

Cand mergi undeva organizat cu grupul, de obicei responsabilul numara persoanele avute in grija. Nu e ceva neobisnuit, mai ales cand este vorba de oameni batrani.

Acum lună
I'm Just A Nobody
I'm Just A Nobody

E trist. Cel puțin eu m-am întristat! Nu poate fi adevărata credință asta. Sau cel puțin nu așa mi-o imaginez eu. Va fi nevoie de timp, minți luminate ne vor îndrepta spre o lume mai bună. Dacă vom avea timp!

Acum lună
hadaruga mihai
hadaruga mihai

Oare ce gandesc "preafericitii" cu burta si glicemia "sfanta" marita.... cand vad atata lumea supusa si obedienta?...Se bucura cred! :)

Acum lună
Bodo Tudor
Bodo Tudor

si din cauza astora Romania e praf . e genocid ce fac popii si golanii din parlament . intrebare : unde e dumnezeu? chiar nu vede ce-i aici ?

Acum lună
leucip Lucasonte
leucip Lucasonte

biserica ortodoxa romana , o organizatie de tip mafiot , nu da socoteala in fata nimanui(anaf si alte institutii ale statului), nu platesc impozit , nu se fac alegeri (dictatura), preotii nu au voie sa comenteze negativ despre conducatori(sunt dati afara), vai si amar de poporul roman pierde legatura cu civilizatia europeana

Acum lună
lori25hu
lori25hu

se inghesuie la PORTILE IADULUI

Acum lună
Marius Marius
Marius Marius

Mai bine de mergeau toate acele autocare la EXTERMINARE.

Acum lună
Marian Danila
Marian Danila

Pentru persoana care a intrebat: Daca Dumnezeu ne-a iertat toate pacatele, de ce mai mor oamenii? Pentru ca, pamantul este intinat si diavolul a devenit pentru o vreme stapanitorul lumii. Desi Biblia ne spune ca pamantul si locuitorii ei sunt ai Domnului acestea nu se contrazic si nu se bat cap in cap. Oamenii nu mai sunt stapani pe acest pamant. Oamenii au fost supusi mortii fizice. Si sunt supusi. Oamenii, chiar daca pleaca din lumea celor vii, de pe pamant, sufletele nu mor. Ele ajung in locul unde ele si-au ales destinatia finala cand inca erau pe pamant. Dumnezeu nu condamna oamenii sa mearga in iad pentru ca dragostea Lui nu ar mai fi avut sens. Pacatele ne sunt iertate dar oamenii nu au acceptat iertarea, mantuirea in dar, viata vesnica si pacea cu Dumnezeu, pacea in Dumnezeu si jertfa Domnului Isus Cristos. Dumnezeu ne pregateste un pamant nou si un cer nou nesupus nelegiuirii si depravarii demonice. Oamenii se condamna singuri la iad pentru ca nu accepta dragostea jertfitoare a Domnului Isus Cristos. Si Dumnezeu chiar iti ofera liberul arbitru. Dar faptul ca nu vrea sa ajungi in iad si sa suferi Dragostea Lui e mai insistenta. Ce vrea sa-ti arate prin asta? Ca a platit ceva enorm de mult ca sa te lase sa-ti distrugi bucuria vesniciei. Si in ciuda acestei dovezi clare ca te iubeste si ma iubeste enorm de mult, ma lasa liber si te lasa liber.

Acum lună
Adrian-Constantin Cucu
Adrian-Constantin Cucu

nici manipularile nu va mai ies cum va ieseau odata stimati talmudici de la Recorderovici, noi romanii suntem crestini-ortodocsi si va rugam sa ne lasati in pace si pe noi dar mai ales credinta noastra crestina ! plecati de aici daca nu va convine de Iisus Hristos sau de Dumnezeu-tatal ! noi ne luam de sinagogile voastre?

Acum lună
Alina Danbax
Alina Danbax

5 ore...o zi de lucru are 8 ore.

Acum lună
Laura loredana Tompa
Laura loredana Tompa

Cati microbi pe icoanele acelea!

Acum lună

următor

Un preot Sincer si drept

10:22

Un preot Sincer si drept

Hello Hello

Vizionare 847 000

CE-AU FĂCUT ROMÂNII LA SFINŢIREA CATEDRALEI MÂNTUIRII NEAMULUI? (ep.2)

07:11

The Country Bears  - Nostalgia Critic

33:39

The Country Bears - Nostalgia Critic

Channel Awesome

Vizionare 317 833

Nucile, sursa de sanatate, de la coaja, pana la miez

10:20

10 minciuni istorice pe care le ai crezut

08:24

Duke vs. Louisville Condensed Game | 2018-19 ACC Basketball

8:44

Visualising Frequencies in Slow Mo

9:32

Visualising Frequencies in Slow Mo

The Slow Mo Guys

Vizionare 768 444

Conviction - An Anthem Trailer From Neill Blomkamp

3:46

Nintendo Direct 2.13.2019

36:46

Nintendo Direct 2.13.2019

Nintendo

Vizionare 1 831 564

TOLKIEN | Official Trailer | FOX Searchlight

0:56

TOLKIEN | Official Trailer | FOX Searchlight

FoxSearchlight

Vizionare 3 985 679

Lucas The Spider - I'm Starving

0:56

Lucas The Spider - I'm Starving

Lucas the Spider

Vizionare 2 467 441